تیونر مطرح منصوری اینبار به سراغ مازراتی MC20 رفته است. اکنون این خودرو 720 اسب بخار قدرت دارد و از کیت بدنه فیبر کربن به همراه قطعاتی عضلانی بهره میبرد.
به گزارش خودروم، مازراتی MC20 جدیدترین تیونر منصوری است. این تیونر مشهور خودروی مزبور را با کیت بدنه فیبر کربن، تغییرات محیط داخلی و ارتقاء فنی عرضه کرده است. با توجه به استانداردهای منصوری، نمای ظاهری مازراتی MC20 تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.
روی بدنه از سپری بزرگتر در جلو، کاپوتی با هواکش، گلگیرهای عضلانی، روکش کاپوت و سقف، اسپویلتر و دیفیوزر بزرگ، گلگیرهایی بزرگ در عقب و… استفاده شده است. خروجیهای اگزوز بالای سپر بوده و چهار لوله دایرهای شکل از آن خارج شدهاند.
رنگ بدنه ترکیبی از فیبر کربن مصنوعی، رنگ خاکستری تیره با روکش ساتنی و نوارهای زرد است. رینگهای 10 پره برنزی رنگ نیز بسیار تیره به نظر میرسند. در کابین از رنگ زرد برای تزئین بیشتر قطعات استفاده میشود. قسمتهایی از صندلیها سفید رنگ بوده و از نواری به رنگ پرچم ایتالیا در مرکز آنها استفاده میشود. برخی از قطعات داخلی نیز با رنگ مشکی تزئین شدهاند.
منصوری قدرت مازراتی MC20 را از 621 به 720 اسب بخار رسانده و گشتاور این خودرو را نیز از 729 به 850 نیوتن متر میرساند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو در صورت استفاده از موتور استاندارد 2,9 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 323 کیلومتر در ساعت است.
منصوری تنها تیونری نیست که قدرت مازراتی MC20 را افزایش داده است. تیونر نویتک قدرت پیشرانه V6 مازارتی MC20 را به 711 اسب بخار رسانده بود و به گشتاوری 818 نیوتن متری دست یافت. تیونر DMC نیز قدرت 705 اسب بخار و گشتاور 875 نیوتن متر را برای این خودرو به ارمغان آورد.
مازراتی در حال حاضر روی یک MC20 قدرتمندتر با کد پروجکت 24 کار کرده و آن را فقط برای حضور در پیست مسابقه آماده خواهد کرد. موتور بروز شده V6 این خودرو قادر به تولید 740 اسب بخار قدرت خواهد بود و هنوز چیزی درباره گشتاور آن فاش نشده است. نسخه قانونی و جادهای این خودرو از گیربکس هشت سرعته دوکلاچه استفاده میکند؛ اما نسخه انحصاری یادشده به یک گیربکس شش سرعته دستی تکیه خواهد کرد. در داخل این خودرو نیز یک کپسول آتش نشانی و قفسه لولهای وجود دارد.