
فراری از نسخه اسپایدر مدل روما به همراه سقف پارچهای رونمایی کرد. این خودرو همانند نسخه قبلی از موتوری با قدرت 612 اسب بخار برخوردار است.
به گزارش خودروم، جدیدترین مدل کانورتیبل و اسب جدید سوپراسپرت ساز ایتالیایی، فراری روما اسپایدر نام دارد. در این مدل سقف فلزی و پارچهای تاشو ترکیب میشود. سقف مزبور در سرعت 60 کیلومتر در ساعت و در 13.5 ثانیه بسته میشود. بکارگیری پارچه در سقف طراحی فراری روما اسپایدر را کمی متفاوت میکند. به همین خاطر طراحان شکل شیشه عقب را تغییر میدهد.


در عقب بافتی با رنگ بندی را میبینیم. این ویژگی درب صندوق عقب را دو قسمت میکند. به این ترتیب فضای کافی برای جای گیری سقف ایجاد میشود. در پایین هم یک اسپویلر فیبرکربن فعال وجود دارد. فراری امکان انتخاب رنگ و پارچههای متناسب با دوخت متضاد را برای خریداران فراهم میکند. برای راحتی سرنشینان در صورت بازبودن سقف، یک بادگیر در پشتی قسمت سرنشینان عقب قرار دارد.
مشخصات فنی

روما اسپایدر مانند نسخه کوپه از موتور 3,9 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 612 اسب بخار در دو 5750 تا 8500 دور در دقیقه برخوردار است. گشتاور موتور هم 760 نیوتن متر در دور 3000 تا 57500 خواهد بود. نیرو توسط گیربکس دوکلاچه و هشت سرعته اتوماتیک به چرخها منتقل میشود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3,4 ثانیه است. این نسخه در 9,7 ثانیه به سرعت 199 کیلومتر در ساعت میرسد. شتاب صفر تا صد نسخه کوپه هم 3,4 ثانیه است. اما در 9,3 ثانیه به سرعت 199 کیلومتر در ساعت میرسد. حداکثر سرعت هر دو مدل بیش از 320 کیلومتر در ساعت است.
امکانات


وزن روما اسپادیر 84 کیلومتر سنگینتر از نسخه قبلی بوده و این به خاطر افزودن سیستم باز شدن سقف و وجود بادگیر برقی است. فراری روما اسپایدر باید آسایش را در سفرهای طولانی برای سرنشینان فراهم کند. سرنشینان جلو صندلیهای برقی با قابلیت تنظظیم در 18 جهت دارند. این صندلیها علاوه بر بکارگیری گرمکنهای معمول، به گرمکننده گردن هم مجهز هستند. کنسول میانی بلند بوده و فضایی جداگانه برای سرنشینان جلو ایجاد میکند. یک جلو آمپر دیجیتال پیش روی راننده قرار دارد. صفحه نمایش مرکزی 8,4 اینچ اندازه دارد. امکان سفارش صفحه نمایشی دیگر برای سرنشین جلو وجود دارد. فعلاً قیمت نسخه اسپایدر مشخص نیست.
روما اسپایدر به موتور 3,9 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 612 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتن متر مجهز است.
نیرو ی موتور توسط گیربکس دوکلاچه و هشت سرعته اتوماتیک به چرخها انتقال مییابد.