خودروسازان چینی با بی وای دی به ژاپن رسیدند
منتشر شده در ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲

خودروسازی BYD اعلام کرد که رسماً با عرضه سه محصول برقی وارد بازار فروش خودروهای سواری در کشور ژاپن شد.

به گزارش خودروم، خودروسازی بی وای دی برای حضور در بازار ژاپن خودروهای سیل، دلفین و آتو ۳ را از ژانویه سال ۲۰۲۳ در این کشور به فروش می‌رساند. سه محصول مزبور کاملاً برقی هستند و بی وای دی برای انجام فعالیت‌های تجاری در بازار ژاپن، شرکت BYD Auto Japan را در ۴ جولای سال جاری تأسیس کرده است.

همزمان با اعلام این خبر و به دلیل اینکه رانندگی در ژاپن از سمت راست(فرمان راست) است؛ بی وای دی تصاویری از آتو ۳ فرمان راست را منتشر کرد و بزودی سایر محصولات اختصاصی خود برای بازار ژاپن با فرمان راست تولید می‌کند.

انتظار می‌رود که در ژانویه ۲۰۲۳ مدل آتو ۳ به بازار ژاپن راه یابد و سپس در اواسط همان سال، مدل دلفین در آن کشور عرضه شود. همچنین احتمالاً مدل سیل در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ وارد بازار ژاپن خواهد شد. بی وای دی فعلاً به توسعه نمایدگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود در ژاپن پرداخته و مشغول آماده‌سازی مقدمات مورد نیاز برای حضور در ژاپن است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.