تویوتا کراون سیگنیا ۲۰۲۵ معرفی شد
جذاب و قابل اعتماد منتشر شده در ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
تویوتا کراون سینگینا

تویوتا کراون سیگنیا جدید با پیشرانه هیبرید الکتریکی توسط این خودروساز ژاپنی معرفی شد. این خودرو یک پیشرانه احتراقی و دو موتور الکتریکی بر روی محور عقب دارد.

به گزارش خودروم، تویوتا کراون سیگنیا ۲۰۲۵ معرفی شد. به این ترتیب تعداد مدل‌های تولیدی خودروساز ژاپنی از سری کراون افزایش یافت. این کراس اوور هیبریدی و الکتریکی تابستان سال آینده وارد بازار می‌شود و در کشوری مانند آمریکا در کنار سدان کراون به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی کراون سیگنیا

تنها پیشرانه مجود برای این خودرو موتوری ۲,۵ لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی متصل به سامانه هیبرید الکتریکی تویوتا هستند. سه حال رانندگی نورمال، اکو و اسپرت در این خودرو وجود دارد. انتخاب حالت اکو بر روی شعاع پیمایش و راندمان مصرف انرژی تأثیرگذار است. حالت اسپرت نیز واکنش دریچه گاز را بهبود می‌بخشد. البته امکان رانندگی تمام الکتریکی هم برای پیمایش مسافت‌های کوتاه و با سرعت پایین وجود دارد.

2025 Toyota Crown Signia

مجموع قدرت پیشرانه ۲۴۳ اسب بخار بوده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۶,۳ لیتر سوخت مصرف می‌شود. تویوتا سیستم تمام چرخ متحرک الکتریکی خود را در این مدل به موتور الکتریکی نصب بر محور عقب متصل نموده است. گیربکس از نوع متغییر بوده و خودرو قادر به یدک‌کشی باری با حجم ۱۲۲۴ کیلوگرم است.

امکانات و تجهیزات رفاهی

در داخل کابین تویوتا کراون سیگنیا ۲۰۲۵ شاهد استفاده از جلو آمپر دیجیتالی ۱۲,۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲,۳ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی هستیم. صندلی‌ راننده و سرنشین از نوع برقی با تنظیمات در هشت جهت استاندارد هستند. کنسول مرکزی دارای یک شارژر بی‌سیم عمودی و سه پورت USB-C است. برای سرنشینان ردیف عقب نیز دو درگاه شارژ، دو دریچه هوای اختصاصی، دو جا لیوانی، محفظه ذخیره سازی پشت صندلی‌ها و… در نظر گرفته‌اند. صندلی‌ها دارای گرمکن و سردکن هستند.

2025 Toyota Crown Signia

تویوتا کراون سیگنیا دو تریم XLE و لیمیتد با رینگ‌ها و روکش صندلی‌هایی متفاوت دارد. در نسخه XLE از رینگ‌های دو رنگ ۱۹ اینچی چند پره با روکش سافتکس برای صندلی‌ها استفاده می‌شود. تیپ لیمیتد نیز رینگ‌هایی ۲۱ اینچی به رنگ خاکسری تیره و صندلی‌هایی با روکش چرمی دارد. خریداران قادر به سفارش این شاسی بلند خاص در پنج رنگ مختلف هستند. رنگ‌بندی صندلی‌ها نیز شامل قهوه‌ای مایل به زرد یا مشکی است.

درون کابین کراون سیگنیا شاهد استفاده از تزئینات برنزی بر روی داشبورد، فرمان و کنسول مرکزی هستیم. برای عاشقان موسیقی شش بلندگو در تیپ XLE و ۱۱ بلندگو JBL در تیپ پرمیوم و لیمیتد به همراه ساب ووفر وجود دارد. صندلی‌های ردیف دوم را می‌توان خواباند و در صندوق عقب نیز برقی است.

ایمنی تویوتا کراون سیگنیا ۲۰۲۵

2025 Toyota Crown Signia

از نظر ایمنی تویوتا کراون سیگنیا ۲۰۲۵ به شکل استاندارد از ورزن سوم سامانه ایمنی تویوتا استفاده می‌کند. بنابراین سیستم پیش‌گیری از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیداه، سامانه هشدار خروج از خط حرکتی با کمک فران، کروز کنترل راداری دینامیکی، تابلوخوان، نوربالای خودکار و… در دسترس هستند. امکان سفارش سیستم پیشرفته کمکی تغییر خط حرکتی و دوربین ۳۶۰ درجه برای نسخه لیمیتد نیز وجود دارد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.