معرفی تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴
با سقفی خاص! منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴

تویوتا در ژاپن نمونه‌ای متفاوت از مدل کراون را معرفی کرد. این خودرو که کراون اسپورت ۲۰۲۴ نام دارد؛ یک کراس اوور هیبریدی بوده و بزودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروم، یقین داریم که تویوتا نام‌های گیج‌کننده‌ای برای خانواده جدید و چهار نفره کراون انتخاب کرد. زیرا این خودرو اکنون به عنوان سدان در آمریکا و کراس‌اوور در ژاپن به فروش می‌رسد. اکنون تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴ و جدید راهی بازار ژاپن خواهد شد. خودرویی که شبیه نمونه‌های استیشن نیست؛ بلکه شکل و شمایل آن شبیه به شاسی‌بلندی اسپورت و بزرگ است. این خودرو شاید نجات‌دهنده سدان معمولی کراون از نظر فروش باشد.

تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴

تویوتا کراون را همه ما به عنوان یک سدان می‌شناسیم و شاید ایده اصلی نسل جدید و متفاوت این خودرو در ژاپن خیلی مورد پسند ما نباشد. اما نباید فراموش کرد که ۱۵ نسل قبلی این خودرو در انواع سبک‌ها شامل استیشن، کوپه، ون و حتی پیکاپ وارد بازار شد. بنابراین هیچ محدودیتی برای کراون وجود ندارد. ضمن اینکه کراون اسپورت ۲۰۲۴ ابتدا فقط با نسخه هیبرید وارد بازار می‌شود و در آینده نیز نمونه پلاگین هیبرید آن به فروش می‌رسد.

تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴

تویوتا کراون اسپورت جدید از نظر ابعاد، اندازه بزرگتری نسبت به نمونه موجود در آمریکا دارد. اما نباید از یاد ببریم که فاصله محوری آن به میزان بسیار ناچیزی از نسخه معمولی کراون کمتر است. کراون جدید بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی قرار دارد و به سیستم تعلیق مستقل عقب و فرمانی برای چرخ‌های این بخش مجهز است.

تویوتا کراون اسپورت 2024

نسخه هیبریدی مانند گذشته از موتور ۲,۵ لیتری بهره می‌برد. اما نمونه پلاگین هیبرید به موتوری با چگالی بالا مجهز خواهد بود. همچنین کراون اسپورت ۲۰۲۴ به باتری لیتیوم یونی بزرگتری برای شعاع پیمایش بیشتر مجهز می‌شود. به گفته تویوتا این باتری هیچ تأثیری بر فضای داخلی خودرو نمی‌گذارد. علاوه بر این کراس اوور جدید تویوتا به سقف تنظیم کننده صدا مجهز است. این سقف صداهای داخل کابین را معکس خواهد کرد. همچنان نیز از شاهد بکارگیری دو نمایشگر ۱۲,۳ اینچی و تمام فناوری‌های موجود در نمونه آمریکایی این خودرو هستیم.

قیمت و پیش بینی میزان فروش

تویوتا کراون اسپورت 2024

قیمت نسخه پایه تویوتا کراون اسپورت ۲۰۲۴ حدود ۳۹ هزار دلار خواهد بود. سرویس اشتراک KINTO این خودرو نیز ۴۴۷ دلار قیمت دارد. در صورت استفاده از سرویس مزبور به مدت هفت سال در مجموع قیمت کراون اسپورت به ۵۳ هزار دلار خواهد رسید. تویوتا پیش بینی می‌کند که هر ماه ۷۰۰ دستگاه کراون اسپورت را بفروش برساند.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.