معرفی اشکودا انیاک ۲۰۲۴ نسخه RS
با قدرت و بُرد بیشتر منتشر شده در ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
2022-skoda-enyaq-coupe-rs

اشکودا نسخه RS انیاک را برای سال ۲۰۲۴ بروزرسانی کرد و اکنون این خودروی زیبا ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد و شعاع پیمایش و مدت زمان شارژ آن بهینه شده‌اند.

به گزارش خودروم، ما اصلاً دوست نداریم که جزء کاربران فعلی انیاک کوپه RS باشیم. چون اشکودا در حال بهبود عملکرد شاسی‌بلند الکتریکی خود است. زیرا کمتر از دو سال از عمر این خودرو می‌گذرد. خودرویی که در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شد و و اندکی بعد نیز نسخه RS آن به تولید رسید. در هر حال اشکودا انیاک ۲۰۲۴ نسخه RS از راه می‌رسد تا زمین بازی را کمی تغییر دهد.

قدرت بیشتر

2022-skoda-enyaq-coupe-rs

مدل ۲۰۲۴ این خودرو ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند. دو پیشرانه الکتریکی اشکودا انیاک ۲۰۲۴ در مجموع ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارند و این رقم نشان از تولید یکی از قدرتمندترین محصولات اشکودا است. به این ترتیب مدل سوپرب ۲۰۲۴ با قدرت ۲۶۱ اسب بخار کاملاً تحت‌اشاع قرار می‌گیرد؛ زیرا انیاک ۲۰۲۴ نسخه RS تنها در پنج و نیم ثاینه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و این رقم یک ثانیه سریع‌تر از قبل است.

باتری بهینه و شارژ سریع‌تر

2022-skoda-enyaq-coupe-rs

شعاع پیمایش خودرو نیز افزایش یافته و اشکودا موتورهای الکتریکی انیاک ۲۰۲۴ را یکبار دیگر کالیبره می‌کند تا با نرم‌افزار مدیریت انرژی جدید این خودرو حدود ۲۴ کیلومتر بمسافت بیشتری طی شود. بنابراین RS معمولی ۵۴۱ کیلومتر بُرد دارد و نسخه کوپه این خودرو نیز قادر به پیمایش ۵۴۷ کیلیومتر مسافت خواهد بود. علاوه بر این امکان اتصال به شارژ DC با توان ۱۷۵ کیلووات ساعت به جای ۱۳۵ کیلووات ساعت قبلی وجود دارد. این یعنی مدت زمان شارژ باتری از ۱۰ به ۸۰  درصد با حدود ۸ دقیقه کاهش به ۲۸ دقیقه می‌رسد.

تغییرات جزئی دیگر و زمان عرضه

2022-skoda-enyaq-coupe-rs

سایر تغییرات اشکودا انیاک شامل دگرگونی‌های ظاهری، بکارگیری جلو آمپر دیجیتالی، نمایشگر هدآپ و سیستم اطلاعت و سرگرمی است. این خودرو در اوایل سال جاری در تریم لورین و کلمنت لوکس وارد بازار خواهد شد. باید توجه نمود که اشکودا نسل دوم انیاک را پیش از این برای عرضه در سال ۲۰۲۵ معرفی کرد. در آن زمان برادر شیک این خودرو با سقفی شیبدار نیز وارد بازار خواهد شد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.