معرفی اوپل کورسا 2024 فیس لیفت با مدل‌های جدید
بهتر از قبل منتشر شده در ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
اوپل کورسا 2024

اوپل فیس لیفت جدید و 2024 هاچبک جمع و جور کورسا را به همراه بروزرسانی فنی و نسخه الکتریکی جدید آن رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، نسخه E کورسا تاریخ جالبی دارد. این محصول در ابتدا یکی از محصولات جنرال موتورز بود. اما با خرید اوپل توسط PSA و واکسهال برنامه تغییر کرد. دو برند مزبور هم پس از مدتی زیر چتر بزرگ گروه استلانتیس قرار می‌گیرند. اما اوپل کورسا 2024 به عنوان سوپر مینی مبتنی بر CMP با ظاهری قابل توجه به بازار می‌آید. هر دو نسخه احتراقی و برقی این محصول حالا به جلوپنجره ویزور مجهز هستند. در واقع ما با یک بروزرسانی از نوع میان چرخه‌های روبرو هستیم.

اوپل کورسا 2024

چراغ‌های جلوی ماتریسی نه تنها از طرحی جدیدی برخوردار هستند؛ بلکه با بکارگیری 14 المان شامل LED قابل کنترل جداگانه( به جای هشت مورد) از نظر فنی بهبود یافته‌اند. به گفته اوپل چراغ‌های جلو تجربه رانندگی با نور استادیوم را تضمین خواهد کرد. در عین حال تابش چراغ‌ها موجب کور شدن دید رانندگان جلویی نمی‌شود.

در عقب اکنون حروف برجسته کورسا به تقلید از نسخه محدود کورسا 40 وجود دارد. بسته به نوع نسخه انتخابی، نشان‌ها را می‌توان به رنگ مشکی یا نقره‌ای ساتن مات در آورد. تکمیل کننده تغییرات بدنه را باید رنگ جدید Grafik Gray دانست که امکان سفارش آن را سقف مشکی وجود دارد.

اوپل کورسا 2024

در مورد فضای داخلی باید گفت که در ابتدا به نظر می‌رسد که فیس لیفت زیادی در این بخش شاهد نیستیم. اما اکنون از یک سیستم اطلاعات و سرگرمی 10 اینچی اختیاری با پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌شود. اوپل به عنوان خودروسازی مستقر در روسلهایم می‌گوید که گوشی‌های هوشمند در عین اتصال از طریق اندروید اتو یا اپل پلی به کورسا 2024 فیس لیفت به شکل همزمان و بی شیم شارژ خواهند شد. دیگر تغییرات شامل طراحی مجدد روکش صندلی‌ها، اهرم تعویض دنده بروز و تغییر شکل فرمان است.

اوپل کورسا 2024

مشخصات فنی اوپل کورسا 2024 فیس لیفت

از نظر فنی اوپل پیشرانه‌ای هیبریدی ملایم 1,2 لیتری با قدرت 100 یا 136 اسب بخار را برای کورسا 2024 فیس لیفت در نظر می‌گیرد. برای انتقال نیرو به محور جلو نیز از گیربکس اتوبوماتیک دوکلاچه و جدیدی استفاده می‌شود. نسخه‌های دیگر هم شامل 1.2 لیتری توربو با قدرت 98 و 128 اسب بخار یا نوع تنفس طبیعی آن با قدرت 74 اسب بخار هستند.

بزرگترین تغییر اوپل کورسا 2024 فیس لیفت را باید کورسا الکتریکی دانست. این نسخه جایگزینی برای کورسا E است. نسخه مزبور 136 اسب بخار قدرت داشته و شعاع پیمایش آن 375 کیلومتر است. در آینده هم نسخه قوی‌تر کورسا الکتریکی با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر تولید می‌شود. این نسخه قادر به پیمایش 402 کیلومتر مسافت خواهد بود. از نظر فنی شباهت با مدل برقی پژو 208 کاملاً مشهود است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.