مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 معرفی شد
بهتر شدن منتشر شده در ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024

مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 اکنون با بهبودهای سخت افزاری و نرم افزاری خود قادر به پیمایش 560 کیلومتر مسافت با یکبار شارژ است.

به گزارش خودروم، مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 به عنوان کراس اووری کامپکت و الکتریکی با ظاهری بهتر و تجهیزاتی همانند EQB 2024 معرفی شد. این خودرو همچنان ظاهری ساده دارد. جلو پنجره جدید این خودرو از الگوی ستاره‌ای مرسدس بنز استفاده می‌کند. نواری از لامپ‌های LED چراغ‌های جلو را به یکدیگر متصل کرده‌اند. سپر جلو تغییر شکل می‌دهد و با این کار علاوه بر حفظ سادگی خودرو، آیرودینامیک آن نیز بهبود می‌یابد. در عقب شاهد گرافیک جدید چراغ‌ها با نشانه‌های سه بعدی هستیم. این تغییرات از نظر بصری EQA را شبیه به سایر اعضاء خانواده EQ از جمله EQE و EQS می‌کند.

مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024

در داخل مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 بروزرسانی‌هایی مشابه با EQB 2024 رخ می‌دهد. فرمانی سه پره با دکمه‌های لمسی جدید، تزئینات بروز روی داشبورد و درهایی با لوگوی مرسدس بنز به همراه نمایشگر بزرگ سامانه اطلاعات و سرگرمی از جمله تغییرات هستند. در این خودرو دو نمایشگر 10 اینچی استاندارد به همراه آخرین نسل MBUX وجود دارد. نمایشگرها را می‌توان در سه حالت مختلف تنظیم نمود و از منوهای متفاوت به همراه گرافیکی عالی لذت برد. علاوه بر این مرسدس بنز سامانه تشخیص صدا را بهبود می‌دهد و حالا دیالوگ‌های بیشتری را می‌توان به زبان آورد.

مشخصات فنی EQA فیس لیفت 2024

اما تغییری که بیش از همه نظر خریداران را جلب خواهد کرد؛ افزایش شعاع پیمایش خودرو به لطف بهبود آیرودینامیک، لاستیک‌های پهن و مقاوم در برابر لغزش، به همراه قابلیت‌هایی جدید است. مجموع این تغییرات شعاع پیمایش مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 را به 560 کیلومتر می‌رساند. علاوه بر این عملکرد Plug & Charge برای شارژ راحت باتری و بدون نیاز به احراز هویت برای این خودرو موجود است.

مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024

مرسدس EQA جدید حالا دو نسخه با باتری‌های متفاوت دارد. نمونه‌های 250، 400 و 350 از باتری 66,5 کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند. اما نمونه 250 پلاس از باتری 70,5 کیلووات ساعتی برخوردار است. هر دو باتری قابلیت اتصال به شارژ DC با توان 100 کیلووات را دارند. تریم 250 و 250 پلاس، تک موتور دیفرانسیل جلو با قدرت 188 اسب بخار هستند. در حالی که تریم 300 و 350 چهار چرخ متحرک بوده و به ترتیب 225 و 288 اسب بخار قدرت دارند.

مرسدس بنز سامانه کمک رانندگی این خودرو را نیز بهبود می‌دهد. این کار به لطف فناوری مبتی بر حسگرهای جدید شامل دوربین‌هایی تازه به همراه ارتقاء نرم‌افزاری انجام می‌شود. اکنون سامانه Active Lane Keeping Assist به عنوان نوع پیشرفته‌تری از فرمان برقی به شکل سفارشی به مشتریان عرضه می‌شود. هنوز قیمت EQA فیس لیفت 2024 مشخص نیست. مشتریان اروپایی قادر به سفارش آن از پاییز امسال بوده و احتمالاً از اوایل سال 2024 این خودرو را تحویل می‌گیرند. مرسدس EQA جدید مانند سابق در برخی بازارهای جهانی از جمله آمریکا عرضه نخواهد شد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.