معرفی شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز EQB 2024
بهبود یافته منتشر شده در ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸
مرسدس بنز EQB 2024

مرسدس بنز از شاسی بلند تمام الکتریکی EQB مدل 2024 در سه تریم مختلف با قابلیتی به نام Plug & Charge برای شارژ سریع‌تر خودرو رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، مرسدس بنز EQB 2024 به عنوان شاسی بلندی تمام الکتریکی به شکل رسمی توسط این برند خوش ساخت آلمانی معرفی شد. این خودرو چندین ویژگی جدید دارد و به همین خاطر احتمالاض خریداران مجذوب آن می‌شوند. مدل 2024 مرسدس بنز EQB در نیمه اول سال 2024 وارد بازاری مثل آمریکا خواهد شد. اکنون این خودرو به شکل استاندارد در جلو از پنلی مشکی با طرحی جدید و دارای الگوی ستاره‌ای برند آلمانی است. مشابه این جلو پنجره بر روی خودروهای احتراقی این برند هم وجود دارد. چراغ‌های عقب نیز LED بوده و گرافیک جدیدی دارند. سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو به همراه سایر سامانه‌های کمک رانندگی هم بروز هستند.

مرسدس بنز EQB 2024

مرسدس بنز EQB مدل 2024 حالتی به نام پلاگین و هیبرید دارد. با انتخاب این گزینه رانندگان بدون نیاز به احراز هویت یا نگارش جزئیات بر روی سیستم نازل شارژ، امکان انتقال انرژی به باتری با ولتاژ بالا را خواهند داشت. البته مالکان برای انجام این کار، ابتدا باید قراردادی با پیمانکار نازل شارژ الکتریکی به منظور پرداخت صورت حساب با هر بار شارژ انعقاد کنند.

مرسدس بنز EQB 2024

به شکل استاندارد در شاسی بلند الکتریکی و کامپکت مرسدس بنز EQB مدل 2024، یک نمایشگر لمسی مرکزی 10,25 اینچی مجهز به آخرین ورژن سامانه اطلاعات و سرگرمی MBUX وجود دارد. این نمایشگر سه سبک نمایش عادی، اسپورت و کلاسیک را با سه حالت ناوبری، کمکی و خدمات به شکل انتخابی نمایش خواهد داد. همچنین عملکردهای کنترل صدا نسبت به مدل قبلی هم بهتر است.

مرسدس بنز EQB 2024

فرمان چند پره بوده و بر روی آن دکمه‌های لمسی وجود دارد. امکان برقراری ارتباط با خودرو به وسیله صدا وجود دارد. موسیقی را می‌توان توسط سیستم صوتی فراگیر Burmester گوش داد. در صورت درخواست هم امکان ثبت سفارش برای دو سامانه صوتی بهتر به صورت انلاین و از طریق فروشگاه مرسدس بنز وجود دارد. یکی از سامانه‌های مزبور شامل سیستم صدای فراگیر Dolby Atmos می‌شود. این سیستم تجربه صوتی فراگیر را به همراه آورده و شنودگان مویقی را تقریباً به وضوح دیدن کنسرت اصلی هنرمندان حس می‌کنند.

مشخصات فنی مرسدس بنز EQB 2024

مرسدس بنز در این خودرو از چند دوربین جدید برای بهبود Driving Assistance استفاده می‌کند. به طوری که حالا Active Lane Keeping Assist از طریق عملکرد فرمان هدایت می‌شود. مرسدس بنز EQB 2024 پنج صندلی دارد. البته می‌توانید نسخه 7 نفره آن را نیز سفارش دهید. هر سه نسخه این خودرو از شارژ AC تا 9,6 کیلووات و شارژ سریع DC تا 100 کیلووات ساعت پشتیبانی می‌کنند.

مدل‌ نسخت این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و موتوری الکتریکی با قدرت 188 اسب بخار دارد. نسخه 4Matic دو موتور الکتریکی دارد. به این شکل EQB 300 قدرتی معادل 255 اسب بخار و EQB 350 قدرتی معادل با 288 اسب بخار دارد. تمام تریم‌های مزبور به یک بسته باتری 70,5 کیلووات ساعتی قابل تعویض مجهز هستند.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.