مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024 معرفی شد
هم جاده هم خانواده! منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024 در جریان برگزاری رویداد IAA مونیخ 2023 توسط این برند آلمانی معرفی شد.

به گزارش خودروم، مرسدس بنز E کلاس All-Terrain به عنوان یک استیشن تمام چرخ متحرک با قابلیت‌های آفرودی و عبور از مسیرهای خاکی و سنگی معرفی شد. این خودروی جدید در سال 2024 وارد بازار آمریکا می‌شود. قیمت آن نیز همزمان با عرضه اعلام خواهد شد. بنز خودروی مزبور را در IAA مونیخ به نمایش عمومی در آورده است.

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain جلوپنجره متفاوتی نسبت به سدان‌ها دارد. این قطعه شامل دو میله با روکش نقره‌ای در وسط بوده و بخش پایینی نیز اصلاحاتی را دریافت می‌کند. قوس گلگیرها روکشی به رنگ خاکستری تیره دارند. این خودرو به شکل استاندارد با رینگ‌های 18 اینچی عرضه می‌شود؛ اما امکان سفارش آن با رینگ‌های 19 یا 20 اینچی وجود دارد.

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

فضای بار این خودروی استیشن از مرسدس بنز معادل 21,7 فوت مکعب بوده و با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان این رقم را به 64,6 فوت مکعب رساند. این ارقام در مقایسه با E کلاس سدان 19 فوت بیشتر هستند. نسخه All-Terrain به شکل استاندارد دارای در عقب برقی و پوشش جمع شونده چمدان‌ها است.

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024 به عنوان یک خودروی هیبریدی ملایم در کلاس E 450 از موتور 3 لیتری شش خطی توربوشارژ با قدرت 375 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور برخوردار است. سیستم Boost برقی 23 اسب بخار قدرت و 204 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو در 4,6 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت نیز 209 کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

بنز e کلاس All-Terrain به شکل استاندارد از سیستم تعلیق ایرماتیک مرسدس بنز با قابلیت تنظیم مداوم میرایی استفاده می‌کند. این سامانه بدون توجه به بار و سرنشینان، فاصله خودرو از سطح زمین را حفظ می‌کند. در حالت Comfort نیز شاهد کاهش 0,6 اینچ ارتفاع در سرعت‌های بالای 120 کیلومتر هستیم.

مرسدس بنز E کلاس All-Terrain مدل 2024

سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX Superscreen، برنامه رانندگی مخصوص خارج از جاده، قطب نما به همراه نمایش مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد لاستیک‌ها از طریق نمایشگر از جمله قابلیت‌های این خودرو برای رانندگی در خارج از جاده هستند. همچنین دوربین 360 درجه نیز دید بهتری نسبت به محیط اطراف خودرو برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. مجموعه‌ای استاندارد از فناوری‌های ایمنی مانند سامانه کمکی ترمز فعال، فرمان کمکی، سامانه حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و… نیز در این خودرو وجود دارند.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.