هیوندای النترا 2024 یا آوانته فیس لیفت!
با تغییرات جزئی منتشر شده در ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
هیوندای النترا 2024

هیوندای کره جنوبی به تازگی تصاویری از النترا 2024 یا آوانته فیس لیفت را منتشر کرده است. تغییرات ظاهری این محصول بسیار محدود بوده و بزودی اطلاعت فنی ان منتشر می‌شود.

به گزارش خودروم، هیوندای در سکوت کامل اولیل تصاویر از النترا جدید را با بروزرسانی‌ سطحی در وبسایت کره‌ای خود منتشر کرد. این سدان کامپکت در کره جنوبی با نام آوانته به فروش می‌رسد. با توجه به معرفی نسل هفتم النترا در مارس 2020 و عرضه آن در انتهای همان سال، احتمالاً نسخه جدید در اوایل امسال رسماً معرفی می‌شود. هیوندای با سرعت بالایی خط تولید خود را بروزرسانی می‌کند. این شرکت با وجود تازگی النترای کنونی، زمان را برای تجدید نظر در رابطه با این خودرو مناسب دیده است.

بخش عمده‌ای از تغییرات در قسمت جلو رخ می‌دهد. این تحولات بسیار قابل توجه بوده و النترا 2024 دارای چراغ‌هایی باریک‌تر است. یک نوار فلزی جدید هم در این قسمت دیده می‌شود. این توار تمام عرض جلوپنجره خودرو را پیموده است. هیوندای تصمیم گرفته که با افزودن یک عنصر همرنگ بدنه در مرکز، جلوپنجره را به دو قسمت تقسیم کند. این باعث می‌شود که جلوپنجره از نظر ظاهری کوچک‌تر به نظر برسد. ورودی‌های هوای فیک هم در گوشه‌های سپر قرار دارد و ظاهری اسپرت‌تر به آوانته 2024 می‌بخشند.

هیوندای النترا 2024

در قسمت عقب از همان چراغ‌های قبلی استفاده شده و تغییر خاصی را شاهد نیستیم. ولی سپر ظاهری متفاوت دارد و با چیزی شبیه به دیفیوزر و عنصری کرومی به شکل U تزئین می‌شود. به نظر می‌رسد که از سطوح مشکی رنگ بیشتری در این قسمت نسبت به گذشته استفاده می‌شود. همچنین تزئینات افقی قرمز رنگ کم عرض‌تری را شاهد هستیم.

هیوندای النترا 2024

با توجه به اینکه مافقط با یک خودروی فیس لیفت مواجه هستیم؛ مشخصه‌های جانبی آن تغییری ندارد. ولی به نظر ما از رینگ‌های جدید و دو رنگی استفاده می‌شود. همچنین پانل پلاستیکی ستون C تزئینات پیچیده‌تری دارد و خط کرومی پایین پنجره‌ها نیز ضخیم‌تر است. در محیط داخلی هم از تریم جدید Sage Green با مواد سازگار با محیط زیست استفاده می‌شود. اطلاعات دیگری در مورد فضای داخلی منتشر نشده است.

تمام این تغییرات محتاطانه بوده و روی تریم معمولی اعمال می‌شود. چون به نظر نمی‌رسد که نسخه N Line باشد. به گفته وبسایت هیوندای در کره جنوبی، این خودرو از نظر مهندسی پیش نمایشی از طراحی آوانته 2024 معرفو به  آی 30 سدان در برخی بازارها است. چون در شرایط کنونی فقط چهار تصویر از این خودرو منتشر شده است. احتمالاض در روزهای آینده عکس‌های تکمیلی منتشر شده و باید از مشخصات فنی این خودرو مطلع شویم.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.