جنسیس G70 مدل ۲۰۲۴ با موتور جدید و ترمز برمبو
بروزرسانی در وقت اضافه منتشر شده در ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جنسیس G70 مدل 2024

جنسیس برای رقابت با خودروهایی همچون بی ام و 330i در بازار آمریکا، سدان G70 را با موتوری ۳۰۰ اسب بخاری وارد بازار این کشور خواهد کرد.

به گزارش خودروم، احتمالاً دیگر شاهد ارائه نسل جدیدی برای جنسیس G70 نباشیم. اما این برند کره‌ای همچنان برای جلب نظر مردم نسبت به این خودرو تلاش می‌کند. به همین منظور هم جنسیس G70 مدل ۲۰۲۴ را با موتور ۲,۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید وارد بازار آمریکا خواهد کرد. این مدل پیش از این وارد بازار کره جنوبی شده بود.

جنسیس G70 مدل 2024

موتور مزبور جایگزین پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ G70 در تیپ پایه می‌شود. این موتور جدید ۴۸ اسب بخار نیروی بیشتری تولید می‌کند. بنابراین با موتوری ۳۰۰ اسب بخاری به همراه گشتاور ۴۲۱ نیوتن‌متری مواجه خواهیم شد. این سدان را می‌توان در انواع دیفرانسل عقب یا چهار چره متحرک سفارش داد.

جنسیس G70 مدل 2024

در سال ۲۰۲۹ امکان خرید G70 با گیربکس ۶ سرعته دستی فراهم بود. این برند بعد از مدتی تولید G70 با این گیربکس را متوقف کرد و به جای ان از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده نمود. این برند تصمیم گرفت که مدل ۲۰۲۴ را استاندارد ترمزهای جدید برمبو بر روی خط تولید قرار دهد. این موتور جدید به همراه ترمزهای بهبود یافته خودرویی تازه و اسپورت را خلق می‌کنند. علاوه بر این دو رنگ جدید هم برای جنسیس G70 مدل ۲۰۲۴ در نظر گرفته‌اند.

جنسیس G70 مدل 2024

کابین نیز دو تریم جدید دارد. همچنین درگاه شارژ USB-C و کیسه هوای سرنشینان عقب به شکل استاندارد موجود است. از دیگر امکانات جدید نیز باید به نمایشگر کنترل سیستم تهویه مطبوع، آینه دید عقب بدون قاب و… اشاره کرد.

جنسیس قیمت نسخه جدید G70 مدل ۲۰۲۴ را اواخر امسال مشخص می‌کند. در حال حاضر مدل ۲۰۲۳ با موتور ۲ لیتری را می‌توان با قیمت ۴۰ هزار دلار در آمریکا خریداری کرد. همچنین G70 مدل ۲۰۲۳ با موتور ۳,۳ لیتری V6 توئین توربوشارژ ۴۸ هزار دلار قیمت دارد. در هر حال G70 جدید به مصاف مدل پایه بی ام و 330i و مرسدس بنز C300 255 خواهد رفت. خودروهایی که بیش از ۴۶ هزار دلار قیمت دارند. آکورد TLX نیز دیگر رقیب G70 جدید است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.