شورولت تریل بلیزر 2024 با ظاهری جدید معرفی شد
زیباتر از گذشته منتشر شده در ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
تریل بلیزر 2024

خودروساز آمریکایی شورولت مدل 2024 شاسی بلند کوچک تریل بلیزر را با تغییرات ظاهری اندک و استافده از فناوری‌های جدید معرفی کرد.

به گزارش خودروم، شورولت تریل بلیزر 2024 با جلوپنجره‌ای جدید و مجموعه‌ای گسترده از فناوری‌های استاندارد معرفی شد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده؛ اما می‌دانیم که خریداران می‌توانند از میان تریم‌های اکتیو، LT، LS و RS نسخه مورد نظر خود را برای تریل بلیزر (Trailblazer) جدید سفارش دهند.

تریل بلیزر 2024

نمای جلو تریل بلیزر جدید اصلاح شده و چراغ‌های باریک‌تر و تیزتری را در قسمت بالایی جلوپنجره می‌بینیم. لامپ‌های پایین حالا شکلی بیضی مانند دارند. یک ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل نیز در پایین سپر جلو قرار دارد. امکان سفارش این خودرو با رنگ‌های جدید سبز کاکتوسی و آبرنگی متالیک مسی وجود دارد.

تریل بلیزر 2024

برای ایجاد وجه تمایز میان ترین‌های مختلف در نسخه RS تریل بلیزر 2024 از تزئینات بیرونی مشکی رنگ، الگویی زرد مانند ذوزنقه‌ای شکل در جلوپنجره، چرخ‌های 19 اینچی و یک جفت سر اگزوز کرومی استفاده می‌شود. نسخه اکتیو تریمی مقاوم‌تر با کمک فنرها و دمپرهای اصلاح شده برای ارائه عملکردی ایده‌آل برای حرکت در خارج از جاده است.

تریل بلیزر 2024

در داخل تریل بلیزر جدید اکنون صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی مورب 11 اینچی، جایگزین صفحه نمایش استاندارد 7 اینچی یا مانیتور 8 اینچی اختیاری می‌شود. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این جلوآمپر 8 اینچی دیجیتالی جایگزین نمونه 4,2 اینچی قبلی شده است.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و دوربین عقبی با وضوح تصویر بالا است. شارژر بی سیم تلقن همراه نیز در تریم‌های اکتیو، LT و RS وجود دارد. همزمان با خواباندن صندلی‌های عقب، می‌توان صندلی سرنشین جلو را نیز کمی جابجا کرد تا فضایی 2,59 متری برای قراردادن بار با حجم 1,540 لیتر ایجاد شود.

تریل بلیزر 2024

شورولت پیشرانه‌های تریل بلیزر را تغییر نداده است. نسخه استاندارد موتوری 1,2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 137 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر دارد. نیرو توسط گیربکسی CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. موتور 1,3 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و 236 نیوتن متر گشتاور وجود دارد. نیرو با کمک CVT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد. اگر خریداران سیستم چهار چرخ متحرک را انتخاب کنند؛ وسیله نقلیه آنها به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مجهز می‌شود.

شورلت تریل بلیزر در سال 2021 متولد شد. در آن زمان ارزش این خودرو 19,995 دلار بود. برای خرید مدل 2023 این خودرو پس از پرداخت 1,295 دلار هزینه حمل در مدل پایه باید 23,395 دلار پرداخت کرد.

تجهیزات استاندارد تریل بلیزر

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و دوربین عقبی با وضوح تصویر بالا است. شارژر بی سیم تلقن همراه نیز در تریم‌های اکتیو، LT و RS وجود دار

مشخصات فنی تریل بلیزر

نسخه استاندارد موتوری 1,2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 137 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر دارد. نیرو توسط گیربکسی CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. موتور 1,3 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و 236 نیوتن متر گشتاور وجود دارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.