شورلت اکویناکس ۲۰۲۵ با تریم اکتیو آمد
محبوب و کوچک منتشر شده در ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

سرانجام رسماً از شورلت اکویناکس ۲۰۲۵ با یک تریم جدید و موتوری ۱,۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۱۷۵ اسب بخاری در نمونه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک رونمایی شد.

به گزارش خودروم، اکنون باید به شورلت اکویناکس ۲۰۲۵ سلام کنید. پرس فروش‌ترین شاسی بلند کوچک خودروساز آمریکایی، حالا با ظاهری جدید و تغییراتی فنی معرفی شد. اکویناکس ۲۰۲۵ به عنوان نسل بعدی این خودرو معرفی می‌شود و از نظر فنی ویژگی‌های جدیدی دارد. در این نمونه از نسخه اصلاحی پلتفرم قبلی استفاده می‌شود. بنابراین عرض خودرو ۲,۳ اینچ بیشتر است. علاوه بر این تریمی جدید به نام اکتیو نیز برای شورلت اکویناکس در نظر گرفته‌اند.

شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

اکویناکس ۲۰۲۵ به شکل کاملاً اتفاقی و بدون مقدمه در چین معرفی شد. زبان طرحی جسورانه و استوار شورلت آن را شبیه به تراورس و تریل بلیزر می‌کند. چراغ‌های نازک و جلو پنجره مستطیل شکل نیز مورد توجه هستند. ستون C خاص این خودرو همچنان یکی از شاخصه‌های اکویناکس بوده و تأکید زیادی بر روی طراحی سقف شناور دارد. چراغ‌های عقب باریک و تیز عقب نیز نشان دهنده ظاهری کاملاض خشن خواهند بود.

شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

در داخلی این خودرو و همانند تریل بلیزر از نمایشگرهای متصل به یکدیگر استفاده می‌شود. جلو آمپری ۱۱ اینچی دیجیتالی پیش روی راننده قرار دارد. یک نمایشگر ۱۱,۳ اینچی نیز برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته‌اند. نمایشگرها در کنار یکدیگر قرار دارند و ظاهری مدرن برای کابین اکویناکس به ارمغان می‌آورند. دیگر خبری از دسته تعویض دنده نیست و به جای ان از اهرم تعویض دنده الکترونیکی استفاده می‌شود. چندین دکمه کنترلی مرتبط به گرمکن صندلی‌ها، سیستم تهویه مطبوع و… نیز در دسترس هستند.

شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

در شورلت اکویناکس ۲۰۲۵ به شکل استاندارد تجهیزات و امکاناتی همانند سامانه کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری با هشدار برخورد و ترمز عابر پیاده یا دوچرخه سوار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک جلو و عقب به همراه ترمز اضطراری، هشدار تغییر خط حرکتی و دوربین عقب در دسترس هستند. این در حالی است که در گذشته برای برخورداری از امکانات مزبور باید مبلغ بیشتری به شورلت پرداخت می‌کردید. اما در تریم جدید اکتیو امکان سفارش این خودرو با رینگ‌های خاص ۱۷ اینچی و روکش داخلی میکرو فیبر جیر وجود دارد.

مشخصات فنی شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

شورلت اکویناکس ۲۰۲۵

بدون در نظر گرفتن سطح تریم سفارشی مشتریان، این خودرو از موتور ۱,۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۱۷۵ اسب بخاری استفاده می‌کند. در تیپ‌های دیفرانسیل جلو گیربکسی CVT وظیفه انتقال گشتاور ۲۴۹ نیوتن‌متری به محور را بر عهده دارد. اما در نمونه چهار چرخ متحرک از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به با گشتاور ۲۷۵ نیوتن‌متر استفاده می‌شود. در تریم‌های RS و اکتیو سه حالت رانندگی وجود دارد. حالت آفرود نیز در تیپ AWD فعال است. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.