رنجروور SV لنزدان با قیمت رولزرویس کولینان!
خاص و گران منتشر شده در ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
رنجروور SV لنزدان

لندروور از نسخه خاص و ویژه رنجروور SV لنزدان به تعداد 14 دستگاه و قیمت عجیب 301 هزار دلار به مناسبت بازسازی یک نمایشگاه رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، لندروور خود را برای افتتاح یک نمایشگاه تازه بازسازی شده در میفر لندن آماده می‌کند. به همین مناسبت رنج روور SV لنزدان (SV Lansdowne) انحصاری را معرفی کرده کرده است. این خودرو توسط بخش ویژه و اختصاصی لندروور توسعه داده شده و تنها 14 نمونه برای عرضه در بریتانیا دارد. قیمت این خودرو 250 هزار پوند یا به عبارتی 301 هزار دلار بوده و تقریباً از نظر قیمتی هم تراز با رولزویس کولینان است.

رنجروور SV لنزدان

رنجروور نسخه لنزدان با رنگ خاکستری براق و سقف کوریس گری رنگ آمیزی شده است. رینگ‌های 23 اینچی فورج نیز با روکشی سایه و خاکستری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. مجموعه‌ای از تزئینات کرومی نسخه‌های گرافیت اطلس و… به همراه نشان‌های فزی دو تکه کرومی مشکی بر روی بدنه دیده می‌شود. بخش‌هایی از تزئینات توسط قدیمی‌ترین جواهرسازی خانوادگی بریتانیا ساخته شده و شاهد قرارگیری این قسمت‌ها در عقب و جلو هستیم.

رنجروور SV لنزدان

لامپ‌ها و چراغ‌ها برای SV سفارشی بوده و لوگوی SV با لیزر درون آنها حک شده است. چراغ‌های گرد سرامیکی سفید و بیضی شکل لندروور تغییرات را در قسمت بیرونی کامل می‌کنند. در داخل کابین و در قسمت عقب، صندلی‌هایی با کوسن‌های چرمی را می‌بینید. کابین مجلل بوده و با چرم آنیلین و به رنگ چوب رز و آبنوس پوشیده شده است. موکت‌ها و کف‌پوش نیز به رنگ آبنوسی با قسمت‌هایی چرمی هستند.

در رنجروور نسخه لنزدان SV بسیاری از کلیدهای گردان و دکمه‌ها با استفاده از پوشش سرامیکی و فلزی آنودایز شده مشکی رنگ تزئین شده‌اند. گروه توسعه عملیات لندروور از دوخت مورب بهره گرفته و روکشی برجسته کرومی مهتابی رنگ را به کار گرفته است. همچنین صفحاتی عاج‌دار نورانی با حروفی خاص به نشانه انحصاری بودن این شاسی بلند مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.