معرفی رنج روور ایووک 2024 به همراه امکانات بیشتر
بروزرسانی با فناوری منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
رنج روور ایووک 2024

ایووک 2024 با بروزرسانی جزئی ظاهری و بکارگیری فناوری‌های جدیدی با قیمت پایه 49,800 یورو در اروپا قابل خریداری خواهد بود.

به گزارش خودروم، در نگاه اول به نظر می‌رسد که رنج روور ایووک 2024 بشیار شبیه به مدل 2023 است. این به معنی زشت بودن مدل جدید این خودرو نیست. بلکه نشان دهنده ارائه یک فیس لیفت کوچک و درست از جانب برند رنج روور است. ولی تغییراتی هم وجود دارد. این دگرگونی فقط شامل بدنه لوکس این خودرو نمی‌شود. بلکه رنج روور به سرنشینان خود نیز توجه می‌کند.

طراحی

ابتدا از طراحی بدنه شروع کنیم. به ویژه در قسمت جلو که تغییرات بیشتر است. در این بخش یک جلوپنجره با الگویی از مشبک‌های جدید و دارای مستطیل‌های نازک و شش ضلعی‌های نامنظم را می‌بینیم. در دو طرف نیز از چراغ‌های جلو جدید استفاده می‌شود. این چراغ‌ها نشبت به نسخه فعلی تفاوت قابل ذکری ندارند. اما مهم داخل آنها است! چون در کاسه چراغ‌ها از LED پیکسل 1 جدید با سه برابر نوردهی بیشتر نسبت به LED قبلی استفاده می‌شود. علاوه بر این هر یک از کاسه‌ها چهار ماژول پیکسل LED به شکل جداگانه دارند. در اروپا چراغ‌های مزبور را می‌توان در نسخه Dynamic HSE و Autobiography به شکل استاندارد در اختیار گرفت.

رنج روور ایووک 2024

همچنین ایووک 2024 از رینگ‌های جدید با قطر 21 اینچ استفاده می‌کند. علاوه بر این امکان سفارش این خودرو در رنگ‌های بدنه جدید Tribeca، Corinthian Bronze و Arroios Grey وجود دارد.

رنج روور ایووک 2024

در داخل کابین حوادث متعددی رخ می‌دهد. راننده و سرنشین جلو بلافاصله متوجه حضور یک نمایشگر لمسی مرکزی جدید با ابعاد 11,4 اینچ می‌شوند. این نمایشگر صفحه‌ای منحنی دارد و به سبک شناور درون کابین قرار گرفته است. بالای کنسول مرکزی دیگر خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست. در واقع رنج روور این بخش را دوباره طراحی کرد. به طور کلی محیط داخلی یک فضای مینیمالیستی به همراه بسیاری از امکانات مدرن خواهد بود.

امکانات رنج روور ایووک 2024

رنج روور ایووک 2024 به جدیدترین سیستم سرگرمی Pivi Pro 2 مجهز است. این خودرو اپل کارپلی و اندروید اتو را به شکل بی‌سیم اجرا می‌کند. ورژن 10 دستیار صوتی آمازون الکسا برای کنترل صوتی یکپارچه در دسترس خواهد بود. دوربین‌ها از سیستم JLR پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این یک دوربین فراگیر سه بعدی و یک دوربین دید زمینی ClearSight در کنار دوربین دید عقب داخلی قرار دارند. سیستم تصفیه هوای کابین نیز برای اولین بار در ایووک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی و قیمت

رنج روور ایووک 2024

در اروپا رنج روور ایووک 2024 چهار نسخه گوناگون دارد. از نظر فنی این خودرو به موتور 1,5 لیتری سه سیلندر هیبریدی ملایم با قدرت 160 اسب بخار یا 309 اسب بخاری مجهز به سامانه پلاگین هیبریدی مجهز می‌شود. همچنین نسخه‌ای با موتور 2 لیتری هیبریدی ملایم با قدرت 249 اسب بخار در مدل بزینی موجود است. این موتور در نمونه دیزلی 163 یا 204 اسب بخار قدرت دارد. قیمت این خودرو بیش از 49,800 یورو است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.