شورلت مونتانا 2023 معرفی شد
برای برزیل منتشر شده در ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
شورلت مونتانا 2023

شورلت وانت مونتانا 2023 را به همراه موتوری 1,2 لیتری و 3 سیلندر با قدرت 133 اسب بخار و دیفرانسیل جلو برای عرضه در برزیل معرفی کرد.

به گزارش خودروم، در ماه مارس 2022 تصاویری جاسوسی وانت کوچکی از شورلت در آمریکای جنوبی منتشر شد و اکنون این محصول آماده شده و عرضه رسمی آن آغاز گشته است. نسل دوم مونتانا پلتفرمی مشترک با Chevy Onix، Onix Plus و Tracker دارد. این یعنی شورلت مونتانا 2023 روی شاسی یکپارچه‌ای همانند فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز قرار دارد. مونتانا را هم اکنون می‌توان در برزیل سفارش داد و اولین سری آن در فوریه سال 2023 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شورلت مونتانا 2023

وانت کوچک مونتانا 2023 عملکرد خارق‌العاده‌ای برای تردد در مسیرهای آفرودی ندارد. در عوض شورلت روی عملکرد جاده‌ای این خودرو تمرکز کرده و مونتانا را شاسی‌بلندی در قالب وانت می‌داند که نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. به عبارتی دیگر، شورلت مونتانا 2023 فضای داخلی بیشتری نیسبت به سایر وانت‌های کوچک در بازار برزیل ارائه داده و قسمت بار آن مانند صندوق عقب خودروهای معمولی کاملاً ایزوله بوده و اجازه ورود آب و گرد و غبار به فضای بار را نمی‌دهد. در واقع یک روکش تخت الکتریکی و سفارشی را می‌توان برای این قسمت تهیه کرد.

شورلت مونتانا 2023

مونتانا 2023 وانتی برای یک زندگی معمولی است؛ پس در آن خبری از سیستم چهار چرخ متحرک نیست و شما نمی‌توانید مانند یک آپشن و برخلاف فیات تورو به عنوان یکی از رقبای جدید مونتانا در برزیل، آن را با سیستم چهار چرخ متحرک سفارش دهید. همچنین تنها یک موتور 1,2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ و مشترک با Chevy Tracker در دسترس بوده که قدرت را توسط گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. حداکثر قدرت موتور 133 اسب بخار است.

شورلت مونتانا 2023

از نظر ابعاد، مونتانا از تورو کوچک‌تر است. این وانت 4,72 متر طول دارد که 22 سانتی‌متر کمتر از تورو بوده و فضای بار 874 لیتری آن نیز در برابر حجم بار قابل حمل 937 لیتری توربو حرفی برای گفتن ندارد. در داقع مونتانا تا حدی رقیب اصلی رنو اروچ با ابعادی مشابه و فضای حمل باری کوچک‌تر است.

در برزیل وانت مونتانا با قیمتی در حدود 25,800 دلار به فروش می‌رسد. هیچ نشانه‌ای از عرضه این خودرو در بازار آمریکا و سایر مناطق جهان وجود ندارد.

مشخصات فنی

تنها یک موتور 1,2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ و مشترک با Chevy Tracker در دسترس بوده که قدرت را توسط گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. حداکثر قدرت موتور 133 اسب بخار است.

ابعاد

از نظر ابعاد، مونتانا از تورو کوچک‌تر است. این وانت 4,72 متر طول دارد که 22 سانتی‌متر کمتر از تورو بوده و فضای بار 874 لیتری آن نیز در برابر حجم بار قابل حمل 937 لیتری توربو حرفی برای گفتن ندارد.

دسته بندی ها: تازه ها منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.