گزارش تصویری از ششمین نمایشگاه آفرود تهران
جمع غول ها منتشر شده در ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
ششمین نمایشگاه آفرود تهران

ششمین نمایشگاه تخصصی گردشگری و آفرود تهران از 18 لغات 22 مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایرانیان(ایرانمال) برگزار می‌گردد.

به گزارش خودروم، ششمین نمایشگاه آفرود، صنایع و تجهیزات وابسته تهران در حال برگزاری است. در این رویداد شرکت‌ها و فعالین مختلف تیونینگ آفرودی خودروهای گوناگون به منظور سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و اتو کمپینگ حضور دارند.

ششمین نمایشگاه آفرود تهران

از جمله شاخص‌ترین شرکت‌های حاضر در ششمین نمایشگاه آفرود، صنایع و تجهیزات وابسته تهران باید به گروه صنعتی آمیکو(ارس خودرو دیزل) و کرمان موتور اشاره نمود. هر دو شرکت با در اختیار گرفتن فضایی بزرگ و اعمال دیزاینی خاص پیکاپ‌های آسنا 244M توربوشارژ و KMC T8 را به همراه کیت‌های آفرودی و رنگ آمیزی‌های خاص به نمایش گذاشته‌اند. همچنین بهمن موتور هم پیکاپ غول پیکر G9، ون اینرودز و کاپرا 2 را به نمایش گذاشته است.

ششمین نمایشگاه آفرود تهران

ششمین نمایشگاه تخصصی گردشگری و آفرود تهران از 18 لغات 22 مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایرانیان(ایرانمال) برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 الی 22 از نمایشگاه مزبور بازدید به عمل آورند.

ششمین نمایشگاه آفرود تهران

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.