گرانی به وانت کارا، کاپرا ۲ و ون اینرودز رسید
موج همه‌گیر منتشر شده در ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱
وانت کارا، کاپرا ۲ و ون اینرودز

بهمن موتور قیمت محصولات باری خود شامل وانت کارا، کاپرا ۲ و ون اینرودز را برای متقاضیان جدید آنها افزایش داد. ثبت نام خودروهای مزبور از ۱۵ مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خودروم، بهمن موتور با صدور بخشنامه‌ای متقاضیان وانت کارا، کاپرا ۲ و ون اینرودز را به ثبت نام فراخواند. براین اساس مشتریان خودروهای مزبور می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۵ مهر تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. سود انصراف در این شرایط فروش سالانه ۱۷ درصد در نظر گرفته می‌شود.

بنابر جداول مندرج در بخشنامه فوق، قیمت وانت کارا تک کابین به ۴۸۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان می‌رسد. در حالی که پیش از این با قیمت ۵۴۵ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان به فروش می‌رسید. همچنین وانت کارا دو کابین نی زبه جای قیمت ۴۷۷ میلیون و ۵۵ هزار تومان، با قیمت ۵۱۶ میلیون و ۷۷۳  هزار تومان معامله خواهد شد.

قیمت جدید وانت کارا، کاپرا ۲ و ون اینرودز

متقاضیان وانت کاپرا ۲ نیز اکنون باید به جای ۹۵۲ میلیون ۷۳۸ هزار تومان، مبلغ ۹۶۳ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان پرداخت بنمایند. ون باری اینرودز نیز با قیمت ۷۹۳ میلیون و ۸۶۲ میلیون تومان معامله خواهد شد. در حالی که پیش از این قیمت آن ۶۹۹ میلیون و ۱۵ هزار تومان بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.