وانت ارزان قیمت لینکسیس وارد بازار چین شد
با قدرت 160 اسب بخار منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
وانت لینکسیس

لینکسیس به عنوان برند جدید و زیر مجموعه وولینگ چین، وانتی بُرد بلند با شعاع پیمایش 600 کیلومتر را عرضه کرده است.

به گزارش خودروم، برند جدید لینکسیس اتوموبیل به عنوان زیر برند ولینگ New Energy معرفی شد. این خودروساز جدید بر روی بازار خودروهای تجاری پاک متمرکز است. اولین محصول این برند وانت ارزان قیمت لینکسیس گولد کار(Gold Card) نام دارد. چینی‌ها برای خرید این خودروی تجاری فقط باید 99,800 یوان به عنوان پیش پرداخت به Linxis بپردازند. نمونه بُرد بلند این خودرو علاوه بر یک پیشرانه 1,6 لیتری تنفس طبیعی، از وجود موتوری الکتریکی هم بهره می‌برد. میزان مصرف سوخت ترکیبی این وانت چینی به ازای پیمایش 100 کیلومتر مسافت معادل با 6,5 لیتر است.

وانت لینکسیس

از نظر ظاهری وانت لینگشی جلوه پنجره‌ای بدون قابل دارد. در بالای این قسمت نیز نواری از کروم و لامپ‌های LED مشاهده می‌شود. قاب چراغ‌های اصلی متشکل از دو لنز LED است. شیب جلو پنجره برای افزایش آیرودینامیک، کاهش مقاومت در برابر باد و کاهش صدا نسبتاض زیاد به نظر می‌رسد. رنگ طلایی نیز برای بدنه این خودرو قابل سفارش خواهد بود.

وانت لینکسیس

کابین وانت لینکسیس شبیه به خودروهای سواری است. فرمانی تخت، جلو امپری کاملاً دیجیتالی و نمایشگر مرکزی بزرگی در این خودرو وجود دارد. به طور کلی ظاهر کابین مناسب و ساده به نظر می‌رسد. ضمن اینکه برای افزایش دید راننده بر روی ستون A از لچکی‌های سفید رنگی استفاده می‌شود.

از نظر فنی در این خودرو شاهد بکارگیری موتور 1,6 لیتری چهار سیلندر از نوع اتکینسون برای افزایش شعاع پیمایش هستیم. راندمان حرارتی موتور 40,1 درصد خواهد بود. در صورت قرارگیری موتور الکتریکی در مدار، مصرف سوخت 3,6 لیتری به ازای پیمایش 100 کیلومتر مسافت مورد انتظار است. در غیر این صورت میزان مصرف سوخت 6,5 لیتر خواهد بود. شاعاع پیمایش حدود 600 کیلومتر است. قدرت پیشرانه 160 اسب بخار با حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر است. شتاب صفر تا 50 کیلومتر بر ساعت 5 ثانیه خواهد بود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.