قیمت اطلس و چهار محصول جدید سایپا مشخص شد
منتشر شده در ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۵
جلو ماشین اطلس

شورای رقابت قیمت اطلس و چهار محصول جدید سایپا شامل شاهین اتوماتیک، ساینا S نسخه DA، کوییک GXR و ساینا GX را اعلام نمود.

به گزارش خودروم، سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، شورای رقابت قیمت اطلس و چهار محصول جدید سایپا را مشخص نمود. پیش از این محصولات مزبور در طی برگزاری دومین دوره فروش یکپارچه خودروهای داخلی به متقاضیان خودرو عرضه شد. اما مشخص نبودن قیمت این محصولات برای مدتی به یک حاشیه تبدیل گشت.

اکنون قیمت اطلس و چهار محصول جدید سایپا بدون احتساب مالیات و دیگر هزینه‌های جانبی اعلام می‌شود. براساس اعلام شورای رقابت برای خرید شاهین اتوماتیک باید 545 میلیون و 992 هزار تومان پرداخت کرد. ساینا S نسخه DA نیز با قیمت 273 میلیون و 65 هزار تومان قابل خریداری است. برای ساینا GX باید 284 میلیون و 92 هزار تومان پرداخت نمود. کوییک GXR نیز 321 میلیون 537 هزار تومان ارزش دارد. اطلس در نسخه G از تیپ 2 نیز با قیمت 344 میلیون و 187 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نام خودروقیمت(بدون احتساب مالیات و دیگر هزینه‌های جاری)
اطلس نسخه G344 میلیون و 187 هزار تومان
شاهین اتوماتیک545 میلیون و 992 هزار تومان
ساینا S نسخه DA273 میلیون و 65 هزار تومان
ساینا GX284 میلیون و 92 هزار تومان
کوییک GXR321 میلیون 537 هزار تومان

باید توجه نمود که موعد تحویل اکثر خودروهای فوق در سال 1403 بوده و تا آن زمان احتمال هر تغییری در قیمت‌های مزبور وجود دارد. ضمن اینکه قیمت‌های اعلامی برای اطلس و چهار محصول جدید سایپا در شرایط اعلام می‌شود که خودروهای مزبور پیش فروش خواهند شد. این یعنی به هیچ عنوان قیمت قطعی خودرو تا زمان تحویل مشخص نیست. اما حدود قیمتی این محصولات اکنون مشخص بوده و مشتریان قادر به تصمیم گیری هستند.

دسته بندی ها: داخلی
برچسب ها:

1 دیدگاه

  1. محمد جواد گفت:

    سلام

    بااینکه امسال سال مهار تورم هست ولی عملا میبینیم که سایپا هیچ اهمیتی برای این شعار و عملی کردنش قائل نیست و از شروع سال جدید 2 بار در همه‌ی محصولات و به صورت آشکار (و 1 بار هم در برخی محصولات و بصورت چراغ خاموش و شبانه) اقدام به افزایش قیمت محصولات خودش کرده ، این در حالیست که به هیچ کدوم از محصولاتش هیچ آپشن خاصی اضافه نکرده بلکه حتی در مواردی خیلی از آپشن‌ها رو هم حذف کرده (نمونه این مورد میتونیم به کوییک آر تیپ اس اشاره کنیم که قرار بود فول آپشن باشه ولی عملا همه‌ی آپشن‌هاشو حذف کردن از جمله رینگ آلومینیومی و مانیتور و دکمه پلی فرمون ووو …)
    یکی از گرون‌ترین محصولات سایپا هم که چند روز پیش قیمتش اعلام شد «اطلس» هستش ، که همه ما میدونیم همون کوییک هست با تغییرات خیلی جزئی در فیسش ، با همون موتور همون بدنه و استحکام و همون آپشن‌ها ، ولی با قیمتی یک برابر و نیم کوییک ، این یک ظلم آشکار از طرف سایپا به مشتریان خودش و علی‌الخصوص به حواله‌داران «اطلس» هستش و ما از شورای رقابت و وزارت صمت و نهادهای مربوطه میخواییم که ورود جدی به این موضوع که خلاف فرموده‌ی رهبری در جهت محقق شدن شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) هست ، داشته باشند .

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.