شکار ونوسیا وی آنلاین در خیابان های تهران
تست‌های فنی شروع شد منتشر شده در ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
ونوسیا وی آنلاین در خیابان های تهران

تصویری از یک دستگاه خودروی شاسی بلند ونوسیا وی آنلاین در خیابان‌های شهر تهران منتشر شد. این خودرو بزودی وارد بازار ایران می‌شود.

به گزارش خودروم، تصاویری از ونوسیا وی آنلاین(V-Online) یا بیگ وی(Big-V) در حال گذران آزمایش‌های فنی در تنهان منتشر شد. احتمالاً بزودی شاهد ورود این محصول به بازار ایران خواهیم بود. از نکات قابل توجه خودروی مزبور باید به طراحی جالب و جوان پسند آن اشاره کرد.

بدنه ونوسیا وی آنلاین V-Online دارای خطوط زاویه دار و تیز است. طراحان این خودرو با استفاده از شمایل منحنی کلی خودرو یک بدنه مستحکم با بستری زیبا خلق می‌کنند. طراحی مدرن و بروز وی بیگ را می‌توان در تمام زوایا مشاهده کرد. چراغ‌هایی باریک و تیز در جلو و عقب نیز جلب توجه می‌کنند. محیط داخلی این خودرو نیز ظاهری مدرن دارد و ما نمایشگری بزرگ و یکپارچه را بر روی داشبورد می‌بینیم.

ونوسیا وی آنلاین در خیابان های تهران

ونوسیا وی آنلاین از نظر ابعاد در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4,562، 1,917 و 1,625 میلی‌متر اندازه دارد. فاصله بین دو محور این خودرو هم 2,700 میلی‌متر است. از نظر فنی پیشرانه‌ای 1,5 لیتری توربوشارژ با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر نیروی خود را به وسیله گیربکسی 7 سرعته و دوکلاچه به محور جلو منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز 8,8 ثانیه اعلام می‌شود. از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با این خودرو باید به فضای 605 لیتری صندوق عقب آن اشاره کرد.

منبع: تصویر از خودروبانک

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.