شرایط فروش هونگچی H5 در آبان ۱۴۰۲
منتشر شده در ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
هونگچی اچ 5

بی ام کارز به عنوان بازوی واردکننده گروه بهمن، شرایط فروش هونگچی H5 در آبان ماه ۱۴۰۲ به همراه قیمت نهایی این خودروی لوکس را اعلام نمود.

به گزارش خودروم، شرایط فروش هونگچی H5 در آبان ۱۴۰۲ توسط برند بی ام کارز اعلام شد. گروه بهمن این سدان لوکس چینی را با تأسیس برندی به نام بی ام کارز وارد بازار ایران می‌کند. متقاضیان این خودرو در روزهای گذشته از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، نسبت به اعلام نیاز برای نوبت‌دهی این خودرو اقدام کرده‌اند.

لذا متقاضیان ثبت نام هونگچی H5 در آبان ۱۴۰۲ براساس اولویت اعلامی وزارت صمت می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته نسبت به ثبت نام خودروی مزبور اقدام نمایند. در این طرح مدل ۲۰۲۳ هونگچی H5 را می‌توان در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری سفارش‌گذاری نمود. ضمن اینکه قیمت نهایی این محصول ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است. موعد تحویل این خودرو نیز هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

نوع محصولرنگ‌های قابل عرضهتریم داخلیمدلسود انصرافسود مشارکتزمان تحویلقیمت نهایی
هونگچی H5مشکی، سفید و خاکستریمشکی، قهوه‌ای مشکی، قرمز۲۰۲۳صفر درصد۳ درصدهفته آخر بهمن ۱۴۰۲۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان

البته در صورت انتخاب این خودرو به همراه سه سال سرویس دوره‌ای و سه سال بیمه نامه، متقاضیان باید ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به گروه بهمن بپردازند. ضمن اینکه رنگ تریم داخلی مشکی، قهره‌ای مشکی و قرمز بوده و رنگ‌بندی مزبور براساس موجودی و توسط شرکت تخصیص خواهد شد. متقاضیان برای تکمیل ثبت نام و واریز وجه به پورتال جامع ایرانی کار مراجعه نمایند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.