زرنگی لاماری به لطف ورود رونالدو به ایران
چهار گوزن مشکی! منتشر شده در ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
ورود رونالدو به ایران

ورود کریستین رونالدو به تهران حواشی زیادی به همراه داشته و در این میان حضور لاماری ایما در کاروان تیم النصر و همراهی این تین سعودی قابل توجه است.

به گزارش خودروم، ظهر امروز اعضاء تیم فوتبال النصر عربستان برای بازی با پرسپولیس وارد ایران شدند. در این میان زرنگی لاماری به لطف ورود رونالدو به ایران جلب توجه می‌کند. زیرا کاروان النصر را سه دستگاه خودروی لاماری ایما همراه خواهند کرد.

البته برخی از منابع می‌گویند که لاماری‌های مزبور تا زمان حضور النصر در تهران، در اختیار مسئولان این باشگاه سعودی خواهد بود تا با استفاده از آنها در سطح شهر تهران تردد کنند. در هر حال این روش بازاریابی در سطح جهان روشی متداول بوده و ظاهراً گروه صنعتی آرین پارس موتور با پیش دستی توانسته این امتیاز را به دست آورد. چرا که اکنون تصاویر چهار دستگاه لاماری ایما مشکی رنگ به سرعت منتشر می‌شود و هر کجا که انصر باشد؛ لاماری هم حضور دارد!

اسکورت رونالدو با لاماری

لاماری ایما حاضر در تصاویر ورود رونالدو به ایران، دارای موتور 1,5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ GDi و تحت لیسانس میتسوبیشی است. این پیشرانه 195 اسب بخار قدرت با گشاور 285 نیوتن متر را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه مرطوب به محور جلو منتقل خواهد کرد. جلو آمپر دیجیتالی، سیستم ورد بدون کلید هوشمند، کول باکس، شش بلندگو، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوای کابین و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.