تیزر تبلیغاتی سایپا اطلس را ببینید
بزودی در خیابان! منتشر شده در ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹
اطلس

گروه خودروسازی سایپا اولین تیزر تبلیغاتی از اطلس را منتشر کرد. این خودرو فیس لیفت جدید کوییک بوده و از نظر فنی و آپشن در سطح بهتری از آن قرار دارد.

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی سایپا تیزر تبلیغاتی سایپا اطلس را منتشر کرد. انتشار این تیزر نشان می‌دهد که بزودی شاهد صدور بخشنامه پیش فروش این خودرو خواهیم بود. محصولی که فیس لیفتی از کوییک محسوب می‌شود وسایپا  نخستین نمونه‌های آن را تا اواخر سال جاری یا بهار سال 1402 به مشتریان تحویل می‌دهد.

پیش از این درباره طراحی اطلس سایپا در مقاله‌ای با عنوان “آیا سایپا اطلس زشت ترین خودرو ایرانی است؟” صحبت کردیم. پس بیش از این نیز به مقوله مزبور نخواهیم پرداخت؛ اما باید توجه نمود که تأکید تیزر تبلیغاتی سایپا اطلس با نماهایی بسته، بیشتر بر روی طراحی بدنه است.

سایپا اطس در دو تیپ و دو کلاس عرضه خواهد شد. همه انواع آن از موتور 4 سیلندر M15i با 8 سوپاپ VVT و دریچه گاز الکتریکی استفاده می‌کنند. این موتور تنها 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور دارد. عددی ناامید کننده در جهان امروز صنعت خودروسازی که دیگر پیشرانه‌های 8 سوپاپ را منسوخ می‌داند! انتقال نیرو توسط گیربکس CVT یا پنج سرعته دستی انجام خواهد شد.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

16 دیدگاه

  1. بی نام گفت:

    خوبه بنز از شما نیست

  2. Asd گفت:

    باسلام بله همین هشت سوپاب منسوخ شده بنجل با بالاترین قیمت به مردم بیچاره ایران میفروشن هیچ کس هم نیست جلو اینا رو بگیره خدایا خودت ریشه ظلم بسوزون امین یا رب العالمین

  3. علی گفت:

    دنیا داره حرف خودروی برقی رو میزنه اونوقت ماداریم تبلیغ خودروی بنزینی منسوخ شده را میکنیم باید بچسپن به خودروی برقی که خیلی عقب نیفتن گرچه همیشه عادت شده که ما همیشه ازدنیا عقب باشیم

    • علیرضا گفت:

      خودرو های برقی رو اتفاقا همون اروپایی ها که استفاده میکردن الان بعد چند وقت استفاده دیدن هزینه تعویض باتری اندازه خود ماشین بعد دوسال همشون دوباره برگشتن به بنزینی بعد شما میگی منسوخ شده درسته ماشین های ایرانی آشغاله ولی هنوز که هنوزه بازم بنزینی الویته تو جهان

      • شهرام حسن جعفری گفت:

        عمر باطری های لیتیومی ۱۰ ساله بماند که تکنولوژی های جدید داره هم عمر باطری هارو بالاتر می‌بره هم راندمانشون! یعنی عمر باطری باطریشون بیشتر از عمر مفید خودروشونه ضمنا خودروهای برقی میتونن از طریق شیر کردن باطریشون با شبکه برق در پارکینگ های که لحاظ شده در زمانی که استفاده نمیشن با کمک به شبکه انرژی بصورت ذخیره سازهای انرژی درآمد زایی هم داشته باشند کافیه چنتا مقاله های بروز رو مطالعه کنید ! الزاما نظر شما حقیقت ماجرا نیست همه می دونیم تو چه فلاکتی هستیم خواهشاً دیگه ماله کشی نفرمایید

  4. صادق گفت:

    خودروسازی کارخانه های ایرانی توهینی آشکار به صنعت خودروسازی جهانه.
    مردم هم که نه پولشون مهمه و نه جونشون.

  5. مسعود گفت:

    یکم با فرغون فرق داره البته تعادل بهتری نسبت به فرغون داره.

  6. مهران گفت:

    اولش تیبا بعد کوییک و حالا اطلس با همان موتور 8 سوپاپ از رده خارج شده طی ساایان گذشته این فرغون سازها فقط یاد گرفتن یه تغییری توجاو پنجره و چراغ ها بدن و کلی هم پز بدن که خودرو جذید ساختیم به غیر از ما ایرانی ها مگه کشوری پیدا میشه که این عتیقه ها را سوار بشن؟؟

  7. رضا گفت:

    فکر کنم تا بیست سال دیگر تیبا با نام های جدید و قیمت های کذایی عرضه خواهد شد

  8. حمیدرضا ذوالفقاریان گفت:

    با سلام. حالا که خودرو سازها تو مسیر رشد و توسعه افتادن بهتره ازشون حمایت کنیم.

  9. صدیقی گفت:

    از الان مردم صف کشیدن برای خودروی وطنی با هزینه دلاری .

  10. مهرانفر گفت:

    اطلس= افتخار البته اگه تولیدی ها هم همینطوری باشه

  11. شهرام جعفری گفت:

    دلم واسه بی ام دبلیو ، مرسدس بنز و لکسوس سوخت چیکار کرده سایپا !

  12. مرتضی گفت:

    اطلس مفت نمی ارزد ظاهرش همون تیبا هست با موتور پراید

  13. کیا گفت:

    من نمیدونم چرا این سبک چرخ کوچک با ارتفاع زیاد رو عوض نمیکنن؟ یکمی از هند یاد بگیرید چه ماشین های خوشگلی میزنه

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.