هاوال بیگ داگ هانتینگ ادیشن وارد بازار چین شد
منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰

کمپانی هاوال کراس اوور بیگ داگ هانتینگ ادیشن را به طور رسمی و در 6 ژوئن روانه بازار چین کرد و قیمتی بین 22 هزار تا 25 هزار دلار برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش خودروم، برنامۀ رسمی و آغازینِ شروع عرضۀ بیگ داگ در یک همایش صحرایی در کوبوچی به عنوان هفتمین صحرای بزرگ چین برگزار شد و همزمان با پخش زنده و آنلاین این برنامه، هاوال از سه نسخه جدید محصول خود رونمایی کرد.

نسخه اول Horse Dog Hunting نام دارد و با قیمت 22280 دلار عرضه شده است. نسخه دوم با نام China Pastoral Dog شناخته شده و هاوال قیمت آن را 24226 دلار اعلام می‌کند. نسخه سوم Roaring Dog Hunting نام دارد و ارزش آن 25123 دلار خواهد بود. از میان سه نسخه یادشده؛ دو مدل آخر با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ عرضه می‌شوند و تنها نمونۀ اول از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده خواهد کرد.

جدیدترین محصول هاوال را باید یک SUV برای عبور از مناطق کوهستانی دانست. هاوال برای تشویق مشتریان خود از سیاست کاهش مالیات خرید ملی بهره برده و محصول جدید خود را شامل حداکثر 1795 دلار تخفیف مالیاتی می‌داند.

نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ به جای قدرت 166 اسب‌بخاری، اکنون با توجه به بهبود عملکرد فنی و توسعه هاوال، 180 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن به 275 نیوتن‌متر رسیده است. مدل‌های 2 لیتری بیگ داگ، 207 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور دارند.

در نمونه‌های یادشده علاوه بر شش حالت موجود برای حرکت در سطوح مختلف، هاوال از دو حالت جدید به نام‌های Bump و Grass استفاده کرده است. تمام مدل‌های بیگ داگ به جعبه دندۀ دوکلاچه 7DCT، به منظور بهبود شتاب و مصرف سوخت بهتر مجهز شده‌اند.

نمای بیرونی چند تغییر کوچک دارد و از جلو پنجرۀ جدید و کمانی، رینگ‌های 19 اینچی تاماهاوک و… استفاده شده است. همچنین سیستم تشخیص چهره، ردیابی، ناوبری و پارک از راه دور از ویژگی‌های بیگ داگ بوده و این خودرو به سیستم HWA، استریلیزاسیون پلاسما (سیستمی برای حذف الکتریسیته ساکن در کابین و رفع بو) و صفحه کیلومتر دیجیتال مجهز شده است.

سیستم HWA از دوربین جلو و 5 سنسور برای اسکن جاده و ارائه پنج راه حل برای بهبود عملکرد راننده استفاده می‌کند و به این منظور  امکان استفاده از کروز کنترل هوشمند، تغییر لاین هوشمند و… را  فراهم می‌کند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.