فیس لیفت مدل 2022 دی اس 7 معرفی شد
فیس لیفت جزئی با طعمه پلاگین هیبریدی منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷

کمپانی DS به طور رسمی در نمایشگاه چونگ کینگ چین از مدل 2022 خودروی DS 7 رونمایی کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، نسخۀ جدید DS 7 را باید فیس لیفتی میان مدت دانست که دیگر پسوند و نام کراس بک را ندارد و به شکل قابل توجهی استایل و جزئیات کابین آن تغییر کرده و دارای نسخۀ پلاگین هیبریدی است.

در DS 7 جدید سبک طراحی جلوپنجره تغییر کرده و گرافیک چراغ‌های جلو ارتقاء یافت است و اکنون چراغ‌های چرخشی اصلی، جای خود را به چراغ‌های LED ماتریسی داده‌اند. علاوه بر این، در طراحی DS 7 جدید چراغ‌های LED متمایزی بکار رفته و درست در زیر چراغ های جلو شاهد استفاده از آنها هستیم. این چراغ‌ها در روز هم روشن بوده و تأثیر زیادی در زیبایی DS 7 جدید دارند.

بخش انتهایی خودرو، تغییر زیادی نسبت به مدل پیشین نداشته و تنها درب صندوق عقب باعث می‌شود که نمای انتهایی DS 7 کمی گرد به نظر برسد. گرافیک الماسی و سه بعدی چراغ‌های عقب از موزه لوور الهام گرفته شده و نورپردازی فوق‌العاده‌ای دارند و نسبت به مدل قبلی، یک درجه بهبود یافته‌اند.

نسخۀ جدید DS 7 جدید، تقریباً سبک و سیاق طراحی کابین مدل قبلی را ادامه می‌دهد؛ اما اندکی ارتقاء یافته و ما شاهد استفاده از صفحه نمایش مرکزی 12 اینچی و مجهز به جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اُتو است.

علاوه بر نسخه‌های بنزینی و دیزلی، کمپانی DS نسخۀ جدید DS 7 را با سیستم پلاگین هیبریدی هم عرضه می‌کند. نسخۀ هیبریدی به سه تریم تقسیم می‌شود که تمام آنها به باتری‌های 14.2 کیلووات ساعتی مجهز هستند. دو تریم DS 7 هیبریدی چهار چرخ متحرک بوده و به ترتیب 296 و 355 اسب بخار قدرت دارند. نسخۀ 355 اسب بخاری توسط تیم DS پرفورنمس توسعه داده شده و مجهز به رینگ‌های 21 اینچی و سیستم تعلیق جدید است و شتاب صفر تا 100 آن 5.6 ثانیه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.