صادرات ۱ میلیون دستگاهی جنرال موتورز از مبداء چین
منتشر شده در ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷

جنرال موتورز و سایک تاکنون بیش از یک میلیون خودرو را از مبداء چین به نقاط مختلف جهان صادر کرده‌اند.

به گزارش خودروم، کمپانی آمریکایی و خودروسازی بزرگ جنرال موتورز در چین و با همکاری شرکت سایک، اقدام به تولید و مونتاژ چندین خودرو از محصولات زیرمجموعه‌های خود مانند بیوک و… می‌کند. اخیراً این کمپانی موفق شد که چندین دستگاه بیوک انویژن S را از بندر بین‌المللی یانتای به خارج از کشور چین صادر کند و با این اقدام حجم صادرات تجمعی خودروهای تولیدی سایک و جنرال‌ موتورز از مرز ۱ میلیون دستگاه گذشت.

در حال حاضر محصولات سایک و جنرال موتورز چین به بازارهای بسیاری از قبیل آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا و برخی از کشورهای آسیایی صادر می‌شوند. این شرکت خودروهایی مانند شورلت کروز و بیوک انویژن S و… را تولید و صادر می‌کند.

نخستین بار در سال ۲۰۰۱ حدود ۵۰ دستگاه بیوک GL10 از مبداء چین به کشور فیلیپین صادر شد و نمونه‌های صادراتی نسبت به نسخه‌های داخلی چین، پیشرفته‌تر بود. در سال ۲۰۱۰ جنرال موتورز چندین دستگاه از شورلت سیل را از مبداء چین به کشورهای شیلی، الجزایر، هند و… صادر کرد. در سال ۲۰۱۶ جنرال موتورز موفق به صادرات بیوک انویژن از مبداء چین به آمریکای شمالی و در سال ۲۰۲۲ شورلت کروز را از مبداء چین به مکزیک و کرائیب صادر خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.