لامبورگینی هم خود را برای آینده آماده میکند. این ابرخودروساز قدرتمند و افسانهای ایتالیایی از گروه فولکس واگن، اکنون لوگوی خود را تغییر داده است.
به گزارش خودروم، لامبورگینی جدیدترین خودروساز جهان است که هویت سازمانی خود را با لوگوی بروز خود تغییر میدهد. این بخشی از روند تحولات این برند خوشنام برای آیندهای جذاب است. اکنون گاو خشمگین لامبو ظاهری بهتر دارد و لوگوی جدید لامبورگینی را نه تنها در شبکههای مجازی، بلکه بر روی خودروهای واقعی این شرکت هم خواهیم دید. این احتمال وجود دارد که از لوگوی تازه لامبورگینی بر روی جایزین هوراکان و نسخه پلاگین هیبرید اوروس به عنوان اولین میزبانان آن تا اواخر امسال استفاده شود.
اما تغییرات لوگوی جدید لامبورگینی دقیقاً شامل چه ویژگیهایی است. در این باره باید گفت که اکنون لوگوتایپ لامبورگینی کمی عریضتر از قبل بوده و رنگ سیاه و سفید همچنان رنگهای اصلی هستند. در واقع این رنگها نماد هویتی واضح برند لامبورگینی را نشان میدهند. رنگ زرد و سایه طلایی نیز به عنوان رنگهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد.جالب اینجاست که سازنده خودروهای عجیب و افسانهای ایتالیایی هم به دنبال استتفاده از لوگوی خود بودن قاب سپر مانند خود است. البته این اتفاق را تنها در وبسایت، رسانههای اجتماعی و مکانهایی از این دست شاهد خواهیم بود.
لامبورگینی میگوید که رنگهای جدید لوگوی آن ظاهری آرام و در عین حال جسور را خلق میکند. لامبورگینی از نظر فنی بخشی از گروه آئودی به همراه بنتلی، دوکاتی و ایتال دیزان است. بنابراین تیم طراحی این شرکت با مجموع طراحان کمپانیهای مزبور همکاری کرد تا در مجموع لوگوهایی جدید برای استفاده در فضای مجازی خلق شود.
لوگوتایپ جدید لامبورگینی به زبان طراحی زاویهدار این شرکت در مدلهای شاسی بلند و ابرخودرو اشاره میکند. منطق به ما میگوید که نشان جدید لامبورگینی تنها شامل هوراکان و شاسی بلند برقی این برند نخواهد شد. بلکه احتمالاً ان را بر روی پرچمدار لامبورگینی یعنی روئلتو هم خواهیم دید. چهارمین خودروی برقی این شرکت نیز در سال ۲۰۲۸ وارد بازار میشود. پیش نمایش این محصول را میتوان در کانسپت لانزادور مشاهده کرد. ضمن اینکه خیلی طول نمیکشد که اوروس در نسل دوم و فقط به شکل برقی به فروش خواهید رسید.
لامبورگینی اکنون شرایط بسیار مطلوبی دارد. زیرا برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ تعداد خودروهای تحویلی این شرکت از ۱۰ هزار دستگاه فراتر رفت. در واقع لامبورگینی توانست ۱۰۱۱۲ خودرو را به فروش برساند. هوراکان و اوروس فعلی تا زمان توقف تولید به فروش میرسند. اما سفارشهای جدید روئلتو تا سال ۲۰۲۶ هم به مشتریان تحویل نمیش