
برند 109 ساله استون مارتین، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
به گزارش خودروم، کمپانی استون مارتین تصاویری از هویت بصری جدید خود منتشر کرد. لوگوی جدید و بال گونه استون مارتین توسط تعدادی از صنعتگران ماهر در زمینه ساخت جواهرات در بیرمنگام ساخته شده و ظاهراً بر روی خودروهای اسپرت و نسل جدید استون مارتین نصب میشود.
لوگوی جدید استون مارتین را باید تقریباً همان بال رویایی پیشین دانست؛ اما این بار توسط بخش طراحی استون مارتین و هنرمندان و طراح مشهور بیریتانیایی به نام پیتر ساویل بهبود یافته است. این اولین بروزسانی بزرگ لوگوی جدید استون مارتین از سال 2003 بوده و هشتمین لوگوی این برند بریتانیایی در تاریخ 109 ساله آن است.
استون مارتین از مفهوم و برند جدید Intensity. Driven نیز رونمایی کرده و از لوگوی جدید خود بر روی نسخههای جدید DBX707، ونتیج V12، والکری و والهالا استفاده خواهد کرد.