معرفی رولز رویس کالینان ۲۰۲۵ با ظاهری متفاوت
لوکس‌ترین منتشر شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰
Rolls Royce Cullinan 2025

رولز رویس پر فروش‌ترین محصول خود یعنی کالینان را با ظاهری جدید، متفاوت و کمی عجیب به همراه موتوری V12 با قدرت ۶۰۰ اسب بخار وارد بازار می‌کند.

به گزارش خودروم، حتی لوکس‌ترین شاسی‌بلند جهان نیز هر از چند گاهی بروزرسانی می‌شود. در واقع پرفروش‌ترین محصول رولز رویس برای سال ۲۰۲۵ با تغییرات قابل توجهی وارد بازار می‌شود. از جمله این تغییرات را باید شامل استفاده از جلوپنجره‌ای جدید دانست. رویکردی جسورانه و غیر منتظره از جانب رولز رویس که مطمئناً در آینده جنالی خواهد شد. اما در این میان نباید از موتور V۱۲ بهبود یافته رولز رویس کالینان ۲۰۲۵ با ۶۰۰ اسب بخار قدرت غافل شد.

تغییرات ظاهری

کالینان ۲۰۲۵ در آینده با عنوان سری ۲ شناخته می‌شود. چراغ‌های جلوی این محصول از این پس متشکل از لامپ‌هایی LED، بلند و بروز هستند. چراغ روشنایی روز بر روی سپر و به شمت پایین کشیده می‌شود و نمایی جذاب را در پیشانی خودرو ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد که برند مادر رولز رویس یعنی گروه BMW علاقه‌مند به پذیرش ریسک طراحی برای برند فوق لوکس خود است. اکنون نمی‌توان هیچ ابهامی در رابطه با طراحی بی ام و X7 وجود ندارد؛ اما تغییرات رولز رویس کالینان جدید نیز به همان اندازه بحث برانگیز است.

در این خودرو سپر جلو ظاهری نامتعارف دارد. رولز رویس از شر وجود ورودی‌های هوای باریک در کنار جلوپنجره راحت می‌شود و در نتیجه سطحی مسطح، بزرگ و تراش خورده را پیش روی خود داریم. اما در سایر مناطق ورودی‌های خوا کمی کج می‌شوند و سنسور رادار بزرگی نیز در زیر پلاک خودرو قرار دارد. این برند از طراحی جدید به نام آسمان خراش‌های نورانی در کلان شهرها استفاده می‌کند. به همین خاطر نیز جلوپنجره سیستم روشنایی خاصی دارد. رینگ‌ها ۲۳ ایچی و ۱۰ پره هستند. رنگ بدنه جدیدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته می‌شود.

محیط داخلی

محیط داخلی رولز رویس کالینان جدید نسب به مدل قبلی تغییر زیادی ندارد. با این حال ساعت آنالوگ جلب توجه خواهد نمود. تزئینات فیبر کربنی خاصی نیز بر روی داشبورد وجود دارد. این تزئینات شامل ۲۳ قطعه دست‌ساز بوده و ساخت هر کدام از آنها ۲۱ روز زمان احتیاج دارد. کالینان را هنوز هم می‌توان به عنوان خودرویی هفت نفره مورد استفاده قرار داد. میز پذیرایی و… نیز برای افراد ثروتمند وجود دارد.

مشخصات فنی

رولز رویس کالینان ۲۰۲۵ دو نسخه استاندارد و Black Badge دارد و تمام انها به موتوری ۱۲ سیلندر مجهز هستند. پیشرانه‌ای ۶,۷۵ لیتری توئین توربو که ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. اما رولز رویس در سال ۲۰۳۰ کاملاً برقی خواهد شد. پس زمان زیادی برای لذت بردن از زندگی باقی نمانده است!

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.