مینی کانتریمن جان کوپر ورکز ۲۰۲۵ معرفی شد
با موتور و امکانات جدید منتشر شده در ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
2025 Mini John Cooper Works Countryman

مینی از نسل جدید کانتریمن جان کوپر ورکز رونمایی کرد و اکنون این خودرو را با توجه به ابعاد جدید آن باید یک SUV جدید در بازار بین‌المللی خودروها نامید.

به گزارش خودروم، مینی کانترین جان کوپر ورکز ۲۰۲۵ معرفی شد. این خودروساز اوایل سال جاری نسخه الکتریکی این محصول را معرفی نمود. اما کلاس JCW همچنان از موتور احتراقی استفاده می‌کند. نسل سوم این خودرو قدرت بیشتری نسبت به قبل دارد و از طراحی نسبتاً جدیدی با بدنه‌ای بزرگتر برخوردار است.

2025 Mini John Cooper Works Countryman

مشخصات فنی

زیر کاپوت مینی کانتریمن جان کوپر ورکز ۲۰۲۵ موتوری ۲ لیتری و چهار سیلندر توربوشارژ متصل به سیستم چهار چرخ متحرک ALL۴ این برند وجود دارد. پیشرانه ۳۱۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در ایالات‌متحده آمریکا تولید خواهد کرد. نسل قبلی ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۴۸ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌داد.

2025 Mini John Cooper Works Countryman

کانتریمن جدید در مدت ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید حداکثر سرعت نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. ترمزهایی با کارایی بالا و با کالیپرهایی به رنگ قرمز چیلی در این خودرو وجود دارند. لاستیک‌ها نیز پهن‌تر بوده و ۲۴۵ میلی‌متر عرض دارند. رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی مینی کانتریمن JCW مدل ۲۰۲۵ نیز انحصاری هستند.

طراحی مینی کانتریمن جان کوپر ورکز ۲۰۲۵

طراحی این خودرو جدید بوده و از جلوپنجره‌ای هشت ضلعی و به رنگ مشکی براق برخوردار است. در کنارهای قطعه مذکور نیز شاهد استفاده از چراغ‌های جلو LED براق هستیم. در این خودرو از لوگوی جدید جان کوپر ورکز استفاده می‌شود و مینی آن را با رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید تزئین می‌کند.ستون C با رنگ قرمز چیلی تزئین می‌شود. چراغ‌های عمودی عقب نیز گرافیک جدیدی دارند.

در داخل از نمایشگر OLED گرد و ردیفی از دکمه‌های کنترلی برای دسترسی به عملکردهای ضروری خودرو استفاده می‌شود. رنگ قرمز و مشکی بر روی داشبورد، پانل درها و صندلی‌های اسپرت این خودرو وجود دارد. کانتریمن JCW مدل ۲۰۲۵ امکانی سفارشی به نام Driving Assistant Professional با قابلیت پشتیبانی از سطح ۲ رانندگی خودکار دارد. این خودرو دارای ۱۲ سنسور اولتراسونیک و چهار دوربین دید فراگیر بوده و به راننده اجازه می‌دهد که تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت دستان خود را از روی فرمان برداد. این سامانه توجه راننده به عبور و مرور را جلب و برای کنترل مجدد خودرو به او هشدار می‌دهد.

امکانات جدید مینی کانتریمن جان کوپر ورکز ۲۰۲۵

2025 Mini John Cooper Works Countryman

امکان جدید مینی به نام Experience هم از طریق صفحه نمایشگر اطلاعات و سرگرمی در دسترس است. این ویژگی به رانندگان اجازه می‌دهد که پس زمینه‌ها و صداهای خاصی را برای ایجاد یک محیط رانندگی منحصر به فرد انتخاب کنند. همچنین حالتی به نام Go-Kart وجود دارد که صدای موتور را در داخل کابین پخش می‌کند. همچنین امکان انتخاب رنگ‌ها و الگوهای منحصر به فرد برای نمایشگر OLED وجود دارد.

قیمت و زمان عرضه

2025 Mini John Cooper Works Countryman

مینی جان کوپر ورکز ۲۰۲۵ بزرگتر از مدل قبلی بوده و در آمریکا به عنوان یک SUV شناخته می‌شود. قیمت این خودرو در سال ۲۰۲۴ از ۴۴۷۹۵ دلار به بالا را شامل می‌شود. به این رقم باید هزینه ۹۹۵ دلاری حمل و نقل را اضافه کرد. اولین نمونه‌]ای این خودرو در اوایل ماه می به دست مشتریان آن خواهد رسید. تولید این محصول برای بازار آمریکا در مارس سال آینده آغاز می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.