عرضه بی ام و، مینی و فولکس واگن برای جانبازان
بهترین‌ها منتشر شده در ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
BMW X1 2024

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با افزودن ۹ محصول دیگر بروزرسانی شد. در این میان حضور خودروهایی از کمپانی بی ام و و فولکس واگن جلب توجه نموده است.

به گزارش خودروم، به تازگی ۹ خودروی وارداتی جدید به مجموع خودروهای موجود و قابل عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شد. در این میان نام محصولاتی از بی ام و، مینی و فولکس واگن جلب توجه می‌کند. خودروهایی که ظاهراً در مرحله اول عرضه فقط قابل خریداری توسط جانبازان هستند و احتمالاً در آینده نزدیک امکان ثبت سفارش برای سایر گروه‌ها نیز فراهم خواهد شد.

بی ام و با پرشیا خودرو

پرشیا خودرو متولی وارداتی بی ام و 318i، 220i کوپه، 218i گرند کوپه و X1 به کشور خواهد بود. بر اساس کاتالوگ موجود در سامانه، بی ام و 318i موتوری دولیتری توربوشارژ با پیشرانه ۱۵۶ اسب بخاری و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. این خودرو در ۸,۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای انتقال نیرو به محور عقب از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

BMW 220i 2024

بی ام و 220i گرند کوپه نیز موتوری دو لیتری توربوشارژ دارد. بر اساس کاتالوگ موجود این خودرو دارای پیشرانه ۱۷۸ اسب بخاری با گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر بوده و برای انتقال نیرو به محور جلو از گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز ۷,۱ ثانیه است.

نسخه 218i گرند کوپه نیز موتوری ۱,۵ لیتری و سه سیلندر توربوشارژ دارد. این سدان ۱۳۶ اسب بخار قدرت با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو انتقال می‌دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۹,۱ ثانیه است.

بر اساس کاتالوگ موجود در سامانه عرضه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، بی ام و X1 هم با پیشرانه ۱,۵ لیتری توربوشارژ و نسخه تک دیفرانسیل به بازار ایران خواهد آمد. این خودرو ۱۳۶ اسب بخار قدرت با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود.

مینی کانتریمن سامانه یکپارچه

مینی کانتری من 2024 برقی

مینی نیز به عنوان زیر مجموعی از بی ام و با خودروی کانتریمن در سامانه یکپارچه حضور دارد. این خودرو موتوری ۲ لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر با قدرت ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر عرضه خواهد شد. ضمن اینکه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این محصول برابر با ۵,۴ ثانیه است.

فولکس واگن اطلس ماموت خودرو

فولکس واگن اطلس 2024

فولکس واگن اطلس نیز توسط ماموت خودرو وارد کشور می‌شود. این خودرو در نمونه دو دیفرانسیل و با موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در دسترس خواهد بود. حداکثر قدرت ۲۶۹ اسب بخار بوده و گشتاور ۳۷۰ نیوتن‌متری از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز برابر با ۷,۵ ثانیه است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.