معرفی لینکلن اویاتور ۲۰۲۵ با چهره جدید و افزایش قیمت
تجملات آمریکایی منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
لینکلن اویاتور ۲۰۲۵

لینکلن به عنوان برند لوکس و پرمیوم کمپانی فورد، نسخه جدید شاسی‌بلند اویاتور را با ظاهری جدید و فناوری‌های بیشتر معرفی کرد. پلتفرم این خودرو با اکسپلورر مشترک است.

به گزارش خودروم، فورد اکسپلورر جدید از چهره‌ای تازه بهره می‌برد و لینکلن اویاتور ۲۰۲۵ نیز به تبعیت از همزاد خود تغییر چهره می‌دهد. این دو خودرو دارای پلتفرم‌هایی مشترک بوده و بسیاری از نکات مرتبط به آنها همانند پیشرانه ۴۰۰ اسب بخاری، چیدمان داخلی، فناوری و… همانند یکدیگر است. اما لینکلن کم یبیشتر به تجملات توجه می‌کند و به همین خاطر اویاتور ۲۰۲۵ نیز علاوه بر ظاهر جدید از سیستم‌های متفاوتی نسبت به گذشته برخوردار است.

لینکلن اویاتور ۲۰۲۵

بزرگترین تغییر لینکلن اویاتور جدید نسبت به قبل را باید جلو پنجره تازه این خودرو دانست. اکنون ما شاهد استفاده از جلوپنجره‌ای جدید و بزرگتر در کنار چراغ‌هایی متفاوت و متصل به جلوپنجره هستیم. سپر نیز چهره‌ای تازه دارد و دریچه‌های ورودی هوا در گوشه‌های آن عمودی هستند. اکسپلورر جدید نیز تقریباً تغییراتی مشابه دارد؛ اما جلوپنجره محصول لینکلن با اسکپلورر کمی متفاوت است. در کنار و عقب تقریباً اویاتور ۲۰۲۵ همان اکسپلوور جدید است. در واقع ما فیس لیفت اکسپلورر جدید را شاهد هستیم.

امکانات لینکلن اویاتور ۲۰۲۵

داخل اویاتور جدید نیز مشابه با اکسپلورر بوده و از ترکیباتی آشنا برخوردار است. در این محیط نمایشگر مرکزی ۱۳,۲ اینچی، جلو آمپر دیجیتال ۱۲,۴ اینچی، تریم‌های مختلف برای کابین و… لحاظ می‌شود. برای اولین بار از قابلیتی به نام لینکلن دیجیتال Experience استفاده می‌شود. این ویژگی گوگل، آمازون و سیستم اطلاعات و سرگرمی اویاتور را یکپارچه می‌کند. بنابراین امکان بکارگیری گوگل مپ، یوتیوب و اسپاتیفای بر بستر وب فراهم خواهد شد. دستیار صوتی گوگل و الکسا نیز در خدمت سرنشینان است. امکان اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی نیز فراهم است. بلوکروز، سیستم لینکلن Co-Pilot، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز کمکی اضطراری و…. نیز همراه شما است. به غیر از موارد فوق با انتخاب بسته‌های ویژه می‌توان رینگ‌هایی با اشکال و تم‌های مختلف برای اویاتور ۲۰۲۵ سفارش داد. حتی می‌توان از اشکال لیزری روی داشبورد نیز برخوردار شد.

قیمت لینکلن اویاتور

لینکلن اویاتور ۲۰۲۵ خودروی ارزان قیمتی نیست. نسخه اولیه این خودرو کمی بیش از ۵۸ هزار دلار قیمت دارد. سطح متوسط اویاتور جدید نیز ۶۷ هزار دلار ارزش دارد. اما برای خرید نسخه گران قیمت باید ۸۶ هزار دلار هزینه کرد. در صورت درخواست سطح آپشن کامل و سایر ملحقات نیز باید نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کنید.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.