معرفی فورد اکسپلورر ۲۰۲۵ با ظاهر و فناوری جدید
آمریکایی محبوب منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
فورد اکسپلورر ۲۰۲۵

فورد اکسپلورر ۲۰۲۵ با ظاهری نسبتاً جدید و استفاده از فناوری‌های متنوع رونمایی شد. قیمت این خودرو در نسخه پایه کمی بیش از ۴۱ هزار دلار است.

به گزارش خودروم، همه چیز در رابطه با فورد اکسپلورر ۲۰۲۵ ساده است. این شاسی بلند با طراحی جدید بدنه، بروزرسانی کابین و برخی ویژگی‌های استاندارد جدید به همراه کاهش تعداد تیپ وارد بازار می‌شود. مهم‌ترین تغییر شاسی بلند سه ردیف محبوب آمریکایی به محیط داخلی آن مرتبط است. فورد داشبورد را کمی جلو می‌برد تا فضای کابین افزایش یافته و طراحی ان را اصلاح کند. نمایشگری ۱۳,۲ اینچی به همراه شارژ بی‌سیم همراه شما است.

فورد اکسپلورر ۲۰۲۵

اکسپلورر ۲۰۲۵ اولین خودرو فورد با ویژگی‌های جدید سامانه سرگرمی دیجیتال این برند است. این خودروساز سیستمی با پنج برابر قدرت پردازشی و ۱۴ برابر گرافیک بتر نسبت به قبل را مورد استفاده قرار می‌دهد. دستیار صوتی گوگل به شکل پیش فرض در دسترس بوده و الکسا نیز موجود است. سیسام اطلاعات و سرگرمی جدید دارای گوگل پلی بوده و دسترسی به انواع سرویس‌های محبوب فراهم است. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به آمازون پرایم یا یوتیوب اشاره کرد. حتی از طریق یک کنترلر متصل به بلوتوث قادر به بازی کردن هستید.

اکسپلورر جدید همچنان به اپل کارپلی و اندروید اتو دسترسی دارد و نقشه آنها از طریق جلو آمپر دیجیتالی ۱۲,۳ اینچی به نمایش در می‌آید. فورد اکنون به جای هشت تیپ، تنها چهار مورد را برای اکسپلوور در نظر داد. صندلی‌های جلوی گرمکن‌دار، تنظیمات برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت، اتصال بی‌سیم به اپل کارپلی و اندروید اتو، هشت پورت USB، در صندوق عقب برقی، دوربین ۳۶۰ درجه و… از جمله امکانات استاندارد این خودرو هستند.

مشخصات فنی فورد اکسپلورر ۲۰۲۵

فورد اکسپلورر ۲۰۲۵ از موتور چهار سیلندر ۲,۳ لیتری اکوبوست ۳۰۰ اسب بخاری با گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. البته این موتور استاندارد برای تیپ‌های Active، ST-Line و Platinum است. امکان خرید با موتور ۳ لیتری V6 اکوبوست برای مدل ST لاین و پلاتینیوم وجود دارد. این موتور ۴۰۰ اسب بخار قدرت با گشتاور ۵۶۲ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به شکل استاندارد نیرو را به محور عقب منتقل می‌کند. البته تمام تیپ‌های اکسپلورر جدید را می‌توان با سیستم چهار چرخ متحرک هم خریداری کرد. حداقل قیمت این خودرو بیش از ۴۱ هزار دلار بوده و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.