معرفی هیوندای توسان N لاین ۲۰۲۵ با چهره‌ای تازه
بهتر از گذشته منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
هیوندای توسان ۲۰۲۵

بخش اروپایی هیوندای برای اولین بار ضمن انتشار تصاویر رسمی توسان ۲۰۲۵، فیس لیفت هیوندای توسان N لاین را به علاقه‌مندان خود معرفی کرد.

به گزارش خودروم، بخش اروپایی خودروساز کره‌ای تصاویری رسمی از هیوندای توسان N لاین ۲۰۲۵ را منتشر کرد. ما با فیس‌لیتی جدید مواجه هستیم و باید گفت که همزمان با عرضه کراس‌اوور کامپکت هیوندای، نسخه N لاین توسان ۲۰۲۵ نیز قابل مشاهده است. بر اساس تصاویر موجود در نسخه جدید این خودرو تنها چراغ‌های جلو به شکلی کاملاً محتاطانه تغییر می‌کنند. جلوپنجره نیز در مقایسه با نسخه قبلی تغییراتی دارد.

هیوندای توسان ۲۰۲۵

هیوندای توسان N لاین ۲۰۲۵ بر روی رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی منحصر به فرد حرکت می‌کند. ضمن اینکه ساختار سپر جلو اصلاحاتی را دریافت می‌کند. تصویری از نسخه معمولی نیز از عرضه این محصول برای اولین‌بار با سیستم چهار چرخ متحرک خبر می‌دهد. شاید طراحی قسمت عقب بدون تغییر به نظر برسد. اما چراغ‌های بخش پایین باز طراحی شده‌اند. چون نوار افقی جای خود را به چراغ‌های بزرگتر می‌دهد.

هیوندای توسان ۲۰۲۵

توسان ۲۰۲۵ در نسخه معمولی، دکمه‌های بیشتری نسبت به نمونه قبلی در کابین خود دارد. دسته دنده بر روی ستون فرمان قرار دارد و نمایشگرهای دوگانه ۱۲,۳ اینچی در این محصول هیوندای قرار گرفته‌اند. همچنین دیگر خبری از لوگوی هیوندای بر روی فرمان نیست. در واقع هیوندای از چهار نقطه به نشان کد مورس برای حرف H استفاده می‌کند. پانل مرتبط به سیستم تهویه مطبوع بروزرسانی دریافت می‌کند و اکنون کنسول مرکزی از نوع شناور است.

هیوندای توسان ۲۰۲۵

حالا توسان ۲۰۲۵ احتمالاً کابینی ساکت‌تر دارد. چون این خودروساز کره‌ای از شیشه‌های دولایه برای شیشه جلو و پنجره‌های درهای جلو استفاده می‌کند. علاوه بر این دمپرهایی دو مرحله‌ای بر روی محور جلو نصب هستند. کف‌پوش کابین نیز ضخامت بیشتری دارد. همچنین از عایق‌های صوتی بیشتری در محفظه چرخ جلو، قسمت پایین صندلی راننده و ستون‌های B و C استفاده می‌شود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.