معرفی فولکس واگن تی کراس 2024 با نمایشگر جدید
سادگی برای همه منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
فولکس واگن تی کراس 2024

فولکس واگن تی کراس برای سال 2024 با تغییرات ظاهری بروزرسانی شد. رنگ‌ها و نمایشگرهای جدیدی برای یکی از پر فروش‌ترین کراس‌اوورهای اروپایی در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خودروم، به نظر ما فولکس واگن تی کراس موفقیتی بی سر و صدا بود. چون با وجود عدم توجه فراوان به این کراس اوور ساب کامپکت، حجم فروش 1,2 میلیون دستگاهی برای آن به ثبت رسید. در واقع تمام سال شاهد فروش فولکس واگن T-Cross 2024 هستیم. حالا تقریباً پس از چهار سال از زمان عرضه، فولکس جایگزین پولو را با چند بروزرسانی تازه نگاه می‌دارد.

طراحی تی کراس 2024

تصاویر پیش روی شما به تریم پرچمدار R-Line با رنگ جدید Grape Yellow مرتبط هستند. دو رنگ جدید دیگر از نوع متالیک و با نام Clear Blue و Kings Red قابل سفارش خواهد بود. تغییر از پیشانی خودرو آغاز می‌شود. جایی که تی کراس 2024 از چراغ‌های LED ماتریسی به عنوان استانداردی در نسخه‌های Style و R-Line بهره می‌برد. در نمونه Life نیز چراغ‌های مزبور را می‌توان سفارش داد. این چراغ‌ها از نظر بصری به وسیله نواری نورانی در کنار نشان VW به یکدیگر متصل می‌شوند.

فولکس واگن تی کراس 2024

در آینده فولکس واگن چراغ‌های LED غیر تطبیقی و هالوژنی قدیمی را به عنوان تجهیزات استاندارد کنار می‌گذارد. صرف نظر از نسخه انتخابی مشتریان نیز تمام کلاس‌های تی کراس در قسمت پایین بدنه دارای فلاپ‌های نقره‌ای هستند. در مدل پایه از رینگ‌های 16 اینچی و نسخه‌های بالاتر نیز از رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی استفاده می‌شود.

در عقب هم چراغ‌ها به یکدیگر متصل هستند. این کراس اوور کوچک به لطف یک میله کشش قوی‌تر قادر به حمل اجسامی معادل با 20 یا 75 کیلوگرم سنگین‌تر از قبل خواهد بود. بنابراین وزن قابل حمل مجاز در این خودرو افزایش یافته و به خوبی می‌توان دوچرخه‌های سنگین الکترونیکی را با تی کراس 2024 حمل نمود.

فولکس واگن تی کراس 2024

تی کراس جدید از نظر فنی یک فیس لیفت است. اما مدل 2024 دارای تغییر شکل سپرها بوده و 27 میلی‌متر طولانی‌تر از مدل قبلی است. اکنون طول آن 4,135 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور نیز 2,563 میلی‌متر خواهد بود. در داخل هم از جلو امپر دیجیتالی با ابعاد 8 یا 10 اینچ بسته به تریم انتخابی استفاده می‌شود.

امکانات

زمان یکه صحبت از صفحه نمایش در میان باشد؛ باید به نمایشگر مستقل 8 اینچی کنسول مرکزی این خودرو اشاره کرد. در نمونه‌های گران‌تر ابعاد این نمایشگر به 9,2 اینچ می‌رسد. به گفته فولکس واگن سیستم اطلاعات و سرگرمی تی کراس حالا از جدیدترین سخت افزار و نرم افزارها استفاده می‌کند. دکمه‌های لمسی و… نیز وظیفه کنترل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک را برعهده دارند.

فولکس واگن تی کراس 2024

فولکس واگن با تغییر کیفیت داشبورد، لایه نرم آن را بهتر می‌کند. مدل‌های بالایی تی کراس هم از دوختی تزئینی بهره می‌برند. ظرفیت بار این وسیله نقلیه بیش از حد مناسب به نظر می‌رسد. به طوری که 385 تا 455 لیتر فضای صندوق عقب را با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به 1,281 لیتر افزایش خواهید داد. برای کرایی بیشتر امکان تا شدن صندلی سرنشین جلو نیز وجود دارد.

مشخصات فنی فولکس واگن تی کراس 2024

فولکس واگن تی کراس 2024

از نظر فنی در نسخه پایه از موتور 1 لیتری TSI استفاده می‌شود. این پیشرانه سه سیلندر توربو با 95 یا 116 اسب بخار قدرت نیروی خود را توسط گیربکس پنج سرعته دستی یا جعبه دنده شش یا هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. در نمونه بهتر از موتور 1,5 لیتری چهار سیلندر DSG با قدرت 150 اسب بخار استفاده می‌شود. تمام مدل‌ها روی پلتفرم MQB A0 فولکس واگن سوار بوده و نیرو به محور جلو منتقل می‌شود. فولکس پاییز امسال ثبت سفارش این خودرو را آغاز می‌کند. زمان تحویل آن سه ماهه اول سال 2024 خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.