معرفی مرسدس AMG GT63 SE جدید و ۲۰۲۴
یک قوی زیبا منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
مرسدس AMG GT63 SE

مرسدس بنز نسخه جدید و بروز AMG GT63 SE را برای عرضه در سال ۲۰۲۴ با قیمتی بیشتر از ۲۱۸ هزار دلار وارد بازار اروپا می‌کند.

به گزارش خودروم، مرسدس AMG GT63 SE به عنوان کوپه‌ای چهار در برای سال ۲۰۲۴ بروزرسانی شد. اکنون این سدان در جلو از طراحی جدیدی استفاده می‌کند. همچنین چند رنگ بیرونی جدید به همراه تغییراتی جزئی به این خودرو افزوده می‌شود؛ چون این سدان فوق‌العاده ابتدا در اروپا به فروش می‌رسد.

مرسدس AMG GT63 SE

کوپه چهار در پرفورمنس مرسدس AMG GT63 SE جدید و ۲۰۲۴ چهره‌ای مشابه با ظاهری شبیه به AMG GT کوپه و جدید مرسدس دارد. جلوپنجره‌ای رو به پایین و بسیار وسیع و باریک با ورودی‌های بیرونی که به شکاف‌های عمودی اسپورت متصل هستند. چراغ‌های جلو از نوع LED چند پرتویی بوده و جلوپنجره جدید GT با تزئیناتی مشکی رنگ را شاهد خواهیم بود.

مرسدس AMG GT63 SE

درون کابین تغییرات بسیار کمی را شاهد هستیم. مرسدس اکنون سانروف برقی و پد شارژ بی سیم را بین صندلی‌های عقب به عنوان یک آپشن استاندارد در نظر گرفته است. این شرکت نرم افزار اطلاعات و سرگرمی MBUX خودرو را با نمایشگرهای مخصوص AMG و عملکردهای کنترلی متعدد بروزرسانی می‌کند. سیستم صوتی فراگیر Burmester به شکل استاندارد در دسترس بوده و در صورت نیاز می‌توان نسخه سه بعدی آن را سفارش داد.

مشخصات فنی

از نظر فنی پیشرانه‌ای پلاگین هیبرید شامل موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوشارژ با قدرت ۸۳۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰۰ نیوتن‌متر در مرسدس مرسدس AMG GT63 SE جدید و 2024 حضور دارد. نیرو توسط گیربکس ۹ سرعته AMG اسپید شیفت MCT 9G به چرخ‌ها منتقل می‌شود. علاوه بر این سیستم چهار چرخ متحرک AMG Performance 4Matic پلاس نیز در دسترس است.

مرسدس AMG GT63 SE

در سال ۲۰۲۱ و هنگام رونمایی از این خودرو، مرسدس بنز ادعا کرد که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۲,۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت نیز ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است. ترمزها از نوع کامپوزیت سرامیکی مخصوص AMG هستند. فرمان محور عقب و سیستم تعلیق AMG Ride Control پلاس با میرایی تطبیقی بخش دیگری از مولفه‌های این خودرو را تشکیل می‌دهند.

قیمت

مشتریان این خودرو امکان سفارش آن با رنگ سفید متالیک Opalite را دارند. سایر گزینه‌های مرتبط به رینگ و تودوزی بدون تغییر بوده و قیمت این خودرو در آلمان با احتساب مالیات نزدیک به ۲۱۸ هزار دلار خواهد بود. ضمن اینکه بسته‌های اختصاصی AMG برای صندلی‌های این خودرو با رنگ‌هایی منحصر به فرد نیز در دسترس هستند.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.