معرفی مرسدس AMG GLA 45 S مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت
شوالیه کراس اوورها منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
مرسدس AMG GLA 45 S 2024

مرسدس به سراغ AMG GLA 45 S مدل ۲۰۲۴ رفت و این کراس اوور قدرتمند را از نظر ظاهری بروزرسانی نمود تا به عنوان فیس لیفتی جدید همچنان مورد توجه باشد.

به گزارش خودروم، ذره‌بین خود را بیاورید تا تغییرات نسخه جدید GLA را شناسایی کنید. این کراس اوور در حال ورود به مدل ۲۰۲۴ در اروپا با فیس لیفتی در جلو و نماد AMG بر روی کاپوت خود است. بنابراین به جای لوگوی سه تاره سه پر روی کاپوت از AMG استفاده می‌شود. نمی‌توان فوراً تشخیص داد؛ اما گرافیک چراغ‌های جلو و عقب اکنون طراحی متفاوت‌تری دارند و در عین حال شمایل اصلی آنها در جلو و عقب حفظ می‌شود. ما درباره مرسدس AMG GLA 45 S مدل ۲۰۲۴ جدید و فیس لیفت صحبت می‌کنیم.

مرسدس AMG GLA 45 S 2024

کوپه‌ای 4 در مشابه با GT63 S E که حالا فیس لیفت ملایمی از نظر بصری تجربه می‌کند. کارشناسان آفلترباخ می‌گویند که مرسدس AMG GLA 45 S مدل 2024 به عنوان کراس اووری اسپرت با رینگ ۲۰ اینچی استاندارد و سفارشی ۲۱ اینچی عرضه می‌شود. در مقایسه با نمونه قدیمی، قوس روی چرخ‌ها دیگر مشکی نبوده و همرنگ با سایر اجزاء بدنه است. این تغییر بیشتر محصول جدید بنز را شبیه به یک هاچبک بزرگ  می‌کند تا کراس اووری واقعی!

مرسدس AMG GLA 45 S 2024

در مرسدس GLA 45 S 2024 از اخرین فرمان AMG پرفورمنس به شکل استاندارد استفاده می‌شود. علاوه بر این سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX با قدرت محاسباتی بیشتر و رابط کاربری مخصوص و جدید AMG در دسترس خواهد بود. قدرت شارز از طریق USB بهبود یافته و یک پورت USB-C اضافی در دسترس است. اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم نیز موجود هستند.

مرسدس AMG GLA 45 S 2024

هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد. همچنان از موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی چهار سیلندر با قدرت ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر استفاده خواهد شد. نیرو از طریق گیربکسی اتوماتیک و هشت سرعته دوکلاچه به وسیله سیستم چهار چرخ متحرک به تمام چرخ‌ها انتقال می‌یابد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴,۳ ثانیه و حداکثر سرعت نیز ۲۷۰ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس AMG GLA 45 S 2024

مرسدس اکنون مشغول فعالیت برای معرفی خانواده جدیدی از خودروهای کامپکت است. اما مدل‌های گذشته خود را فراموش نمی‌کند و به بروزرسانی آنها می‌پردازد. در نمایشگاه IAA مونیخ مرسدس CLA کانسپت را به عنوان خودروی الکتریکی و دور بُرد به همراه جایگزین‌هایی برای GLA، GLB و CLA  شوتینگ براک نمایش داد. همچنین طرح یا زخودروی لیتل G به عنوان نوع کوچک G کلاس آفرودی منتشر کرد. باید دید که آیا تغییرات شامل هاچ‌بک، سدان و مینی‌ون کلاس B خواهد شد یا نه؛ ولی آینده برای این سری روشن به نظر نمی‌رسد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.