مینی ون لکسوس LM 2024 با نمایشگر 48 اینچی آمد
مینی ونی لوکس منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
لکسوس LM 2024

لکسوس در نمایشگاه خودروی شانگهای 2023 با معرفس نسل دوم و مدل 2024 ون لوکس LM از عرضه جهانی آن در 60 بازار مختلف خبر داد.

به گزارش خودروم، لکسوس از مینی ون لوکس LM مدل 2024 در نمایگاه شانگهای 2023 رونمایی کرد. این خودروی لوکس با ورود به نسل دوم از یک محصول انحصاری بازار چین به خودرویی با سطح عرضه جهانی تبدیل می‌شود. چون تویوتا لکسوس LM 2024 را در 60 کشور دنیا خواهد فروخت. اروپا و ژاپن بدنبال جذب نظر خریداران ثروتمند هستند. اما در مورد آمریکا باید گفت که این کاری بسیار دشوار است.

لکسوس LM 2024

لکسوس LM مدل 2024 جلوپنجره بزرگی دارد. بدنه نسل جدید به طور کامل بازطراحی و نشان برجسته لکسوس در عقب این خودرو دیده می‌شود.رینگ‌های 19 اینچی کوچک به نظر می‌رسند. این اتفاق زمان رخ می‌دهد که ابعاد جدید خودروی لوکس لکسوس را بدانیم. مینی ون LM در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5,125، 1,890 و 1,955 میلی‌متر اندازه دارد. این ارقام نسبت به نسل پیشین افزایش یافته است. اما فاصله بین دو محور 3 متری این محصول ثابت باقی می‌ماند.

لکسوس LM 2024

امکانات

مینی ون لوکس برند لکسوس درهایی کشویی دارد. فضای داخلی ان بسیار بزرگ است. این خودرو را می‌توان به شکل شش یا هفت نفره سفارش داد. همچنین امکان سفارشی سازی آن در نوع دو ردیفه و تنها با چهار صندلی وجود دارد. در درون کابین نمایشگری عظیم و 48 اینچی در جلوی صندلی‌های ردیف دوم قرار گرفته است. لکسوس این نمایشگر را برای سرگرمی نمی‌داند. بلکه از آن به عنوان ابزاری برای برگزاری جلسات آنلاین یاد می‌کند.

کابین دارای یخچال، فضاهای متعدد ذخیره سازی اشیا و… است. سرنشینان عقب امکان بکارگیری نورپردازی محیطی 64 رنگ با هماره 14 تم داخلی و 50 رنگ سفارشی را دارند. یک میز جمع شونده با روکش چرم هم در اختیار سرنشینان خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این خودرو تجهیز آن به سنسور مادون قرمز است. سنسور قار به تشخیص دمای صورت، ران، سینه و پایین ساق سرشینان عقب خواهد بود. همچنین میزان سرد یا گرم بودن پنجره‌ها، تزئینات و… اندازه‌گیری می‌شود. تمام این اطلاعات منجر به تنظیم دمای محطی داخلی در بهترین شرایط ممکن می‌شود.

لکسوس LM 2024

مشخصات فنی

لکسوس مشخصات فنی LM 2024 را اعلام نمی‌کند. این برند فقط می‌گوید که LM مدل 2024 به پیشرانه 2,4 لیتری هیبریدی توربوشارژ و هیبریدی 2,5 لیتری مجهز خواهد بود. نسخه موجود در شانگهای از لاستیک‌های 19 اینچی استفاده می‌کند. اما نمونه جهانی این خودرو دارای رینگ‌های 17 اینچی خواهد بود. همچنین استحکام بدنه 50 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. سیستم تعلیق تطبیقی نیز از یک سوپاپ پیستونی برای کاهش احساس عیوب سطح جاده استفاده می‌کند.

موتور این خودرو چیست؟

هنوز مشخصات فنی این محصول مشخص نیست. اما به پیشرانه 2,4 لیتری هیبریدی توربوشارژ و هیبریدی 2,5 لیتری مجهز خواهد بود.

امکانات لکسوس LM 2024 چیست؟

از جمله امکانات این خودرو باید به نمایشگری 48 اینچی برای سرنشینان عقب، یخچال، ماساژور و… اشاره کرد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

1 دیدگاه

  1. آرین گفت:

    خیلی خوبه فقط به نظرم خیلی نزدیک زمین هست . البته خب چون مصرف شهری دارد و برای بیرون شهر و غیر آسفالت عموما نیست ولی با این وجود ارتفاع بیشتر باشد به نظرم بهتر است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.