بیوک الکترا E5 جدید در چین معرفی شد
محصول مشترک! منتشر شده در ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
بیوک الکترا E5

بیوک اولین محصول خود براساس پلتفرم اولتیوم به نام الکترا E5 را معرفی کرده و بزودی این خودرو را وارد بازار چین خواهد کرد.

به گزارش خودروم، جوینت ونچر سایک و جنرال موتورز، مدل 2023 بویک الکترا E5 را به عنوان اولین مدل تولیدی الکتریکی این برند با بهره گیری از پلتفرم اولتیوم معرفی کرد. این خودرو اولین محصول بویک است که از لوگوی اصلاح شده و جدید این کمپانی استفاده می‌کند. ظاهر این مدل بروزرسانی شده و در قسمت جلویی آن تغییراتی را شاهد هستیم که در سال‌های آینده نیز آنها را خواهیم دید. همان گونه که از یک خودروی الکتریکی خالص انتظار می‌رود؛ این کراس اوور سایز متوسط قادر به حمل پنج سرنشین بوده و سپرهای آن کوتاه و فاصله بین دو محور افزایش یافته است.

بیوک الکترا E5

اگر ظاهر این خودرو کمی آشنا به نظر می‌رسد؛ به دلیل شباهت بیوک الکترا E5 به کانسپت الکترا X است. حدود یک ماه پیش تصاویر کامل این خودرو در وبسایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین قرار گرفته بود. هفته پیش نیز تصاویر جاسوسی نمونه‌ای استتار شده از این خودرو مشاهد شد که حاکی از عرضه این خودروی الکتریکی در بازار ایالات متحده آمریکا است.

بیوک الکترا E5

جزئیات چندانی در رابطه با این کراس اوور برقی منتشر نشده؛ اما ما می‌دانیم که ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4,892، 1,905 و 1,655 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2,954 میلی‌متر است. این ابعاد دقیقاً با شورلت اکینوکس الکتریکی یکسان است؛ اما بیوک الکترا E5 به طور کلی 57 میلی‌متر طول بیشتری نسبت به محصول شورلت دارد.

بیوک الکترا E5

بیوک اطلاعات مرتبط به مشخصات فنی و پیشرانه کراس اوور جدید خود را اعلام نکرده است. اما با توجه به جزئیات منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، باید گفت که این خودرو از یک موتور الکتریکی با قدرت 241 اسب بخار استفاده می‌کند. وزن آن 2,570 کیلوگرم بوده و حداکثر سرعت در 180 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. قطعاً نسخه دو موتوره و قدرتمندتر و چهار چرخ متحرک این خودرو نیز در آینده عرضه می‌شود.

بیوک الکترا E5

مشخصات فنی کامل و تصاویر محیط داخلی این خودرو احتمالاً در آینده نزدیک منتشر می‌شود؛ چون بیوک بزودی مدل 2023 بیوک الکترا E5 را در چین عرضه خواهد کرد. تا به امروز سرمایه گذاری مشترک جنرال موتورز و سایک موفق به فروش بیش از 10 میلیون خودرو در چین از زمان معرفی برند بیوک در سال 1998 در چین شده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.