آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 معرفی شد
با قدرت 407 اسب بخار منتشر شده در ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 با قدرت 407 اسب بخار و شتاب 3,8 ثانیه معرفی شد و تنها 300 دستگاه از آن به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروم، دلایل زیادی برای دوست داشتن آئودی RS3 وجود دارد و اکنون چند دلیل دیگر هم به آنها اضافه شده است! شش ویژگی جدید در نسخه متفاوت و خاص این خودرو به نام آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 وجود دارد که مهم‌ترین آنها را باید موتور پنج سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت 407 اسب بخار دانست. این رقم بیشتر از 401 اسب بخار موجود در سایر نسخه‌های این خودرو است. متاسفانه تنها 300 دستگاه از نسخه خاص این خودرو در سراسر جهان فروخته می‌شود و البته هیچ کدام از آنها به آمریکای شمالی نخواهد رفت.

آئودی کمی بیشتر مدل RS3 را تقویت کرده و با توجه به توربوشارژ و تغییراتی در اگزوز، قدرت و صدای بیشتری به وجود آورده است. حداکثر قدرت افزایش یافته؛ اما باید توجه داشت که رسیدن به حداکثر گشتاور نیز حدود 100 دور در دقیقه افزایش پیدا کرده و اکنون 550 نیوتن‌متر گشتاور در 2250 تا 5700 دور در دقیقه در دسترس است. همچنین از جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه Stronic استفاده شده و شتاب آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 تنها 3,8 ثانیه خواهد بود.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

حداکثر سرعت براساس اعلام آئودی 300 کیلومتر در ساعت است. این رقم نسبت به RS3 استاندارد بیشتر بوده و براساس ادعای آئودی، این محصول سریع‌ترین وسیله نقلیه در کلاس خود است. با این حال برای رسیدن به حداکثر سرعت باید آپشن RS Plus Dynamic Package را سفارش دهید.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

آئودی تغییری روی سیستم تعلیق اعمال نکرده؛ چون در حال حاضر بسیار توانمند است. اما شاسی تطبیقی استاندارد را برای RS3 پرفورمنس ادیش در نظر گرفته و از ترمزهای سرامیکی استاندارد و رینگ‌های 19 اینچی منحصر به فرد با لاستیک‌های Pirelli P Zero Trofeo R استفاده می‌کند. روی بدنه و از نظر ظاهری دیفیوزر سیاه رنگی در عقب به همراه نشان ائودی نصب شده و رنگ‌های مختلفی مانند Nogaro Blue، Daytona Grey و… را می‌توان برای این خودرو سفارش داد.

داشبورد آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

در داخل آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 از صندلی‌های استانداردی با پوشش میکروفیبر دینامیکا و چرم ناپا استفاده شده و از رنگ آبی مرکاتو برای تزئین و ایجاد تضاد با محیط تیره رنگ داخل در  کمربندهای ایمنی، رو دری‌ها و تودوزی استفاده شده است. صفحه نمایش لمسی 10,1 اینچی هم دارای پس زمینه کربنی بوده و نشان ویژه «یک از سیصد» به طور برجسته با تزئینات کربنی روی داشبورد و سمت سرنشین جلو قرار دارد.

قیمت این خودرو در نسخه پایه 87 هزار یورو بوده و از اوایل سال 2023 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

دسته بندی ها: تازه ها منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.