کی ام سی X5 و جانشینی جک S5
مولتی فیس لیفت منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
کی ام سی X5

کی ام سی X5 با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به عنوان جانشین جک S5 مورد توجه قرار گرفت و بزودی وارد وارد بازار کشورمان خواهد شد.

به گزارش خودروم، زمانی جک S۵ عنوان پر فروش‌ترین کراس‌اوور موجود در بازار ایران را در بین تمام خودروهای چینی یدک می‌کشید. اما با حضور رقبای قدرتمند و فقدان بروزرسانی ظاهری مطلوب در نسخه نیو فیس، شاهد کمرنگ شدن این خودرو در بزارا بودیم. ولی کرمان موتور هنوز هم به روی جک S5 حساب باز می‌کند و نسخه جدید این خودرو را با نام کی ام سی X5 وارد بازار خواهد کرد. این خودروساز خصوصی با نمایش کی ام سی X5 در جریان دومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو عزم راسخ خود برای جدال با رقبا را نشان داد.

ظاهر کی ام سی X5 کرمان موتور

جک S5 به طور کلی در کی ام سی X5 متحول می‌شود. ظاهر این خودرو در بخش داخلی و نمای بیرونی به طور کلی تغییر می‌کند. در جلو ما شاهد بکارگیری جلوپنجره‌ای بزرگ با المان‌های کرومی و چراغ‌هایی به شمایل خاص هستیم. در عقب نیز چراغ‌های متصل و بروزرسانی قطعات مرتبط به سپر، در صندوق و… را شاهد هستیم. اما در نمای کناری تغییر شایان ذکری رخ نمی‌دهد و تنها از تزئینات کرومی در رکاب‌های کی ام سی ایکس ۵ استفاده می‌شود. در داخل کابین خودرویی متفاوت را شاهد هستیم. فرمانی دو پره با تزئینات کرومی، جلو آمپر دیجیتالی، نورپردازی داخلی، دسته دنده موسی(چرخشی)، مولتی مدیایی بزرگ، داشبوردی با ظاهر جدید، رو دری‌های تازه و… از جمله نکات مرتبط به این قسمت هستند.

مشخصات فنی کی ام سی X5 کرمان موتور

KMC X5

کی ام سی ایکس ۵ کرمان موتور دارای موتوری ۱,۵ لیتری و مجهز به سیستم توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت است. استاندارد آلایندگی این موتور چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ از یرو ۵ است. حداکثر قدرت ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور آن ۲۸۰ نیوتن‌متر بوده و برای انتقال نیرو از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌برد. فرمان برقی بوده و سیستم تعلیق در جلو و عقب از نوع مک فرسون و مولتی لینک است.

امکانات کی ام سی ایکس ۵ کرمان موتور

این خودرو دارای سیستم کنترل کشش، ترمز کمکی اضطراری، ترمز پارک برقی، ایزوفیکس، ۱۰ بلندو و یک ساب ووفر، دو خروجی برق ۱۲ و ۵ ولت، کول باکس و… است. همچنین دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، نمایشگر ۱۲,۸ اینچی، کروز کنترل، سنسور باران، چهار کیسه هوا و… را باید از جمله سایر امکانات کی ام سی X5 کرمان موتور دانست.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.