مرسدس یونیماگ آتش نشان معرفی شد
امدادرسان غول آسا منتشر شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶
مرسدس یونیماگ اتش نشان

مرسدس یونیماگ آتش نشان در نمایشگاه تجاری FIREmobil واقع در ولتسو از ایالت براندنبورگ آلمان با دو نسخه کوچک و بزرگ حضور خواهد داشت.

به گزارش خودروم، از نظر بسیاری از ما G-Class یکی از بهترین شاسی بلندهای مرسدس بنز است. اما این خودروساز آلمانی محصولاتی مخصوص آفرود با توانایی‌هایی خیره کننده دارد. مرسدس یونیماگ یکی از آنها است. این خودرو ابتدا توسط بوهرینگر از سال 1948 تا 1951 به تولید رسید. سپس مرسدس به عنوان یکی از خودروسازان لوکس جهان تولید آن را برعهده گرفت و اکنون یونیماگ پس از 75 سال به حیات خود ادامه می‌دهد. این کامیون قابلیت شاخصی‌سازی فراوانی دارد و می‌توان از آن برای رسیدن به اهداف گوناگون استفاده کرد. یکی از این موارد را باید شرایط اضطراری دانست و به همین خاطر هم مرسدس یونیماگ آتش نشان متولد می‌شود.

مرسدس کمتر از شش روز یونیماگ را به ولتسو از ایالت براندنبورگ آلمان نمایش می‌دهد. جایی که نمایشگاه تجاری FIREmobil برگزار می‌شود. این وسیله نقلیه با لقب تقریباً تخریب ناپذیر شناخته می‌شد و حالا نسخه آتش نشان آن در نمونه‌ تک یا دو کابین بر اساس مدل U 5023 حضور دارد. همچنین نمونه آمبولانس این خودرو با بدنه‌ای کوچک و وزنی کمتر بر اساس U 530 معرفی می‌شود.

مرسدس یونیماگ آتش نشان به نیروهای آتش نشانی ودینگشتدت و پلیس فدرال آلمان ملحق خواهد شد. باید توجه داشت که مرسدس بیش از 10 نسخه یونیماک را به تولید می‌رساند که شامل U219 تا U 5023 هستند. شاید موتورهای دیزلی در حال مرگ باشند؛ اما همه یونیماگ‌ها پیشرانه دیزلی 5,1 لیتری OM 934 یا 7,7 لیتری OM 936 با حداکثر قدرت 354 اسب بخار و گشتاور 1380 نیوتن متر دارند.یونیماگ در خانه مردس بنز یعنی وورث آن در راین ساخته می‌شود. ولی G-Claas را در شرکت مگنا اشتایر واقع در گراتس اتریش مونتاژ می‌کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.