قیمت فیدلیتی پرستیژ نهایی شد
در دو تیپ منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۹
بررسی فیدلیتی پرستیژ

بهمن موتور قصد دارد که کراس‌اوور جدید فیدلیتی پرستیژ را دو دو تیپ پنج و هفت نفره وارد بازار کشور کند. این خودروساز خصوصی اکنون قیمت نهایی این محصول را اعلام کرده است.

به گزارش خودروم، سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های فراوان پیرامون عرضه فیدلیتی پرستیژ قیمت این خودرو اعلام شد. بهمن موتور قصد دارد که نسخه بروزتر فیدلیتی پرایم از برند جتور به عنوان زیر مجموع چری را در سال ۱۴۰۳ روانه بازار کند. بنابر اعلام این خودروساز خصوصی، قیمت فیدلیتی پرستیژ در نسخه پنج نفره یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. متقاضیان برای خرید نسخه هفت نفره نیز باید یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان پرداخت کنند.

هر دو نسخه پنچ و هفت نفر فیدلیتی پرستیژ از موتوری ۱.۶ لیتری با تکنولوژی TGDI برخوردار هستند. این خودرو ۱۹۷ اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به وسیله گیبرکس دو کلاچه مرطوب محور جلو انتقال می‌دهد. پرستیژ از نظر فنی همانند چری تیگو ۸ بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ان هم کمتر از ۹ ثانیه است.

از جمله امکانات فیدلیتی پرستیژ باید به استارت دکمه‌ای، پدل شیفتر، ترمز پارک برقی، رینگ ۲۰ اینچی، شش کیسه هوا، ترمز اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه، سرکن و گرمکن صندلی‌های جلو و… اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.