شورای رقابت قیمت دایون Y7 را مشخص کرد
بزودی در بازار منتشر شده در ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
دایون Y7

شورای رقابت قیمت پایه و کارخانه‌ای شاسی بلند دایون Y7 را اعلام نمود. این خودرو را باید نسخه بروزتری از دایون Y5 صنایع خودروسازی ایلیا دانست.

به گزارش خودروم، شرکت خودروسازی ایلیا بزودی شاسی‌بلند دایون Y7 را وارد بازار کشور خواهد کرد. این خودرو را باید نمونه ارتقاء یافته‌ای از مدل دایون Y5 دانست و ایلیا به تازگی مجوز شماره‌گذاری آن را دریافت کرد. حالا شورای رقابت قیمت دایون Y7 را مشخص نمود و این خودرو یک قدم دیگر به حضور در بازار خودروی کشور نزدیک شد.

براساس اعلام شورای رقابت قیمت دایون Y7 در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۲۵۴ هزار تومان خواهد بود. البته این رقم مرتبط به نرخ پایه ارزش این خودرو بوده و با احتساب مالیات، شماره‌گذاری، بیمه و… دایون Y7 با قیمت بالاتری به دست مشتریان خود خواهد رسید.

مشخصات فنی دایون Y7

دایون Y7 به موتوری ۲,۴ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر مجهز بوده و قدرت را از طریق گیربکسی ۶ سرعته و اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رساند. این خودروی دو دیفرانسیل از قابلیت دنده سبک و سنگین برای پیمایش مسیرهای آفرودی برخوردار است.

امکانات و ایمنی دایون Y7

دایون Y7 به عنوان محصول جدید خودروسازی ایلیا با دو کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سنسور باران و نور، رینگ‌های ۱۷ اینچی، سامانه پایش فشار باد لاستیک‌ها، دوربین عقب، مولتی مدیا، تهویه الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سر بالایی و… عرضه می‌شود. نسخه فول آپشن این خودرو نیز به رادار نقطه کور، سنسور پارک جلو و عقب به همراه دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.