شرایط فروش و قیمت تیگو 8 پرو مکس در دی 1401
منتشر شده در ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
تیگو 8 پرو مکس

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش و قیمت تیگو 8 پرو مکس در دی 1401 را اعلام کرد.

به گزارش خودروم، مدیران خودرو شرایط فروش و قیمت تیگو 8 پرو مکس در دی 1401 را اعلام کرده است. این خودروساز خصوصی خودروی مزبور را با برند فونیکس از 22 دی ماه به فروش می‌رساند.

تیگو 8 پرو مکس که خودرویی دو دیفرانسیل محسوب می‌شود؛ بنابر اعلام مدیران خودرو با قیمت 2 میلیارد و 130 میلیون تومان با مدل 1401 به فروش رسیده و تا 45 روز کاری پس از ثبت نام قطعی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

رنگ‌های قابل عرضه برای این خودرو تنها سفید و مشکی است. هر کد ملی مجاز به یک بار ثبت نام تا زمان صدور پلاک بوده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو، بنابر درخواست مشتری 12 درصد جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

شرایط فروش تیگو 8 پرو مکس در دی 1401

در فونیکس تیگو 8 پرو مکس از موتور دو لیتری توربوشارژر TGDi با قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 390 نیتون متر استفاده شده و نیروی پیشرانه توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک تر به هر محور جلو و عقب منتقل می‌شود. از جمله امکانات این خودرو نیز باید به کیسه هوای ده نقطه‌ای، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سطح 2,5 رانندگی خودران، ورود بدون کلید، سیستم صوتی سونی و… اشاره کرد.

3 دیدگاه

  1. حسن گفت:

    تویوتا رافور 2023امارات 1ملیارد میدن ب ملتشون بعد شما ماشین اشغال چینی که اندازه 20درصد ماشین ژاپنی ارزش نداره دو برابر قیمت میدین مردم

    • فری گفت:

      ایول

    • دانشجوی اقتصاد گفت:

      خیلی هم آشغال نیست دوحه و کشورهای عربی دارن میخرن همچنین مالزی و بقیه . چینم دیگه چین قدیم نیست که اگر بود غرب اینقدر ازش نمیترسید. بهر حال چینم در حال رشد سنگینه اونایی که اقتصاد دانشگاه تهران یا شریف خوندن میدونن جهان از تک قطبی داره خارج میشه.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.