شرایط فروش لاماری ایما در آبان ۱۴۰۲
منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
لاماری ایما

آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما در آبان ۱۴۰۲ را برای متقاضیان این خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی اعلام کرد.

به گزارش خودروم، آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما در آبان ۱۴۰۲ را اعلام نمود. این طرح شامل متقاضیان لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی است. متقاضیان این خودرو امکان استعلام نوبت دهی و مشاهده آن از طریق بخش فروش سایت لاماری اقدام کنند.

خریداران مجاز شرکت در طرح فروش لاماری ایما در آبان ۱۴۰۲ می‌توانند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق‌العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۱ آبان تا روز یکشنبه موخ ۷ آبان ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه آن را انجام دهند.

شرایط فروش لاماری ایما در آبان ۱۴۰۲

در این طرح لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ با قیمت مصوب فروش ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان و رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز عرضه می‌شود. جریمه دیرکرد سالیانه در این طرح ۳۶ درصد خواهد بود. ضمن اینکه ثبت نام صرفاً برای اشخاصی با سن بیشتر از ۱۸ سال مجاز بوده و امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.