شرایط فروش فردا موتور در شهریور 1402
منتشر شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱
فردا موتور

شرایط فروش برخی از محصولات فردا موتور در شهریور 1402 برای منتخبین دومین دوره سامانه فروش یکپارچه خودروهای داخلی اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش فردا موتور در شهریور 1402 برای کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو اعلام شد. لذا متقاضیان محصولات فردا موتور در صورت دریافت پیامک احراز قادر به ثبت نام خودروی مورد نظر با مراجعه به یکی از نمایدگی‌های مجاز این شرکت هستند.

در این طرح خودروی سوبا M4 در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری و قیمت علی الحساب 910 میلیون تومان با توجه به سود انصراف 15 درصدی به فروش می‌رسد. همچنین فردا T5 نیز با قیمت علی الحساب 615 میلیون تومان و رنگ‌های سفید، مشکی و بژ قابل سفارش است. زمان تحویل خودرو 120 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوت‌نامه و تاییر اعتباری مشتریان است. قیمت نهایی خودروها مطابق با ارزش روز آنها خواهد بود.

شرایط فروش فردا موتور در شهریور 1402

سوبا M4 خودرویی لوکس محسوب می‌شود و از پیشرانه 1,5 لیتری توربوشارژ TGDi با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر برخوردار است. کراس اوور T5 نیز موتوری 1,5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر در اختیار دارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.