اعلام قیمت محصولات مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۲
ام‌وی‌ام و فونیکس منتشر شده در ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
ام وی ام

گروه صنایع خودروسازی مدیران قیمت محصولات برندهای ام وی ام و فونیکس در آبان ۱۴۰۲ را اعلام نمود.

به گزارش خودروم، شرکت صنایع خودروسازی مدیران با انتشار جداولی قیمت محصولات خود با برند ام وی ام و فونیکس در آبان ۱۴۰۲ را اعلام نمود. بر این اساس قیمت نهایی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده دستی ۷۰۸ میلیون تومان تعیین شد. همچنین ام وی ام ایکس ۲۲ پرو IE توربوشارژ با قیمت ۸۷۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت ام وی ام آبان 1402

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو IE نیز ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. برای خرید آریزو ۵ توربوشارژ IE نیز باید مبلغی معادل با ۱ میلیارد و ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان به شرکت مدیران خودرو پرداخت کرد. در عین حال آریزو ۶ پرو اکستلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید. فونیکس FX نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌گردد.

قیمت فونیکس در آبان 1402

برای خرید تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز باید مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان پرداخت نمود. تیگو ۸ پرو پرمیوم نیز ۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد. در نهایت نیز برای تیگو ۸ پرو مکس باید ۲ میلیارد و ۳۸۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. این مبالغ پس از افزودن وجوهات قانونی شامل مالیات، بیمه و… به بهای کارخانه اعلامی شورای رقبات به دست آمده‌اند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.